Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies haluaisi neljännen lapsen

Vierailija
31.01.2015 |

vanhin poikamme on jo 14 -v, lisäksi alakoululainen ja eskarilainen. Olen jo pari vuotta nauttinut ssiitä tunteettomuus, etten ole kiinni lapsissa enää 24/7, vaan he alkavat olla omatoimisempia. 

Pidin itsestään selvänä, että meidän lapsiluku on täynnä. Nelikymppisiä ollaan molemmat ja nautitaan matkailusta ja liikunnasta. Niitähän vauva vähän rajoittaa, eikä raskauskilot tai synnytyskään houkuta. Nyt mies kuitenkin haluaisi vielä vauvan. Onko tässä mitään järkeä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siitä tunteesta

ap

Vierailija
2/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole (näin nelikymppisen kolmen lapsen äidin, nuorin 5v näkökulmasta). On, jos itsekin vielä vähän haaveilet vauvasta. Onko mies kuinka aktiivinen lasten hoidon suhteen? Jos kantaa oikeasti vastuuta lasten hoidosta, ehkä voisi harkita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja talossa on tilaa, auton mahtuu ja suhdekin on kunnossa.

en vaan tiedä jaksanko yövalvomisia, imetystä, sotkua ja kakkapyykkiä. Olen ollut lievästi masentunut vauva-aikoina, ja pelkään siihen kuplaan joutumista. Mies myöskin reissaa työnsä vuoksi jonkin verran ja se lisää mun kotivastuuta. Meidän pikkulapsivaihe vaan jatkuisi ja jatkuisi...

ehkä miehellä vaan on jokin 40-kriisi, jota vauva auttaisi unohtamaan. Ns hyppy takaisin "nuoruuden" vauva-aikaan. Miten tähän asiaan löytyy oikea vastaus? Ihan olen kuin ö aapisen laidassa

ap

Vierailija
4/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaa vastaustahan ei ole, se vastaus löytyy sinusta itsestäsi ja minkä koet oikeaksi/parhaaksi. Itse en tuossa vaiheessa enää lähtisi vauvarumbaan mutta tämä on vain minun mielipiteeni :)

Vierailija
5/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et suostu. Sinähän se tulet olemaan viime kädessä se joka tulee ne paskavaipat vaihtamaan ja yöt valvomaan. Mies ottaa ne rusinat pullasta.

Vierailija
6/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.varsinkin kun ukko reissuhommissa,en rupeis.

Vierailija
7/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa jo olemassa olevista. Luulen, että miehellä on 40 vuoden kriisi. Sano, että säästätte voimia lapsenlapsille ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi