Siis mitä hittoa??? :(
Meillä alkoi saunavuoro varttia vaille yhdeksän ja kestää puoli kymmeneen.mied käy aina saunassa, mä harvoin. Tänään mies lähti taas saunaan heti kun vuoro alkoi ja mä jäin kotiin
No meni noi 10 mun kun päätinkin mennä miehen mukaan. Menin saunalle ja heti huomasin että pukkarissa valot pois yms. Mies siis ei ollu siellä! ! Soitin heti miehelle että missä on mutta eipä tuo vastannut. Kohta sen pitäs tulla "saunasta" itse tulin jo kotiin. Saa nähdä mikä on selitys!!! oon ihan sekaisin.....!!!
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:08"]
Ap täällä...:) tätä ette usko kuitenkaan mutta kerron kuitenkin mitä kävi. mies tuli kotiin,minä täällä itku kurkussa miettien mitä käynyt. No mies ei tullu yksin kotiin sillä se oli käynyt hakemassa meille tutuiltamme kissanpennun jota oltiin jo monta kertaa käyty ihastelee!!! :) tarkotus oli hakea se vasta maanantaina mut mies halus yllättää :) itku pääsi mut ihan ilosta. :)
[/quote]
JÄTÄ SE SIKAPETTURI VITUN SKITSO...
MIES EI OLE SAUNASSA == SE ON PETTÄMÄSSÄ, OLEN IHAN SEKAISIN
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:37"]Kissa oli kuollut laatikkoon! Koko viikon oli odotellut ulkona rappusilla. Piti hakea viime maanantaina, eikä tulevana! Itkettää aivan hirveästi!! Mies lähti uudelleen saunaan. Toivottavasti tuo elävän kissan tällä kertaa.
t. Ap
[/quote]
Kuvitteletko oikeasti olevasi hauska?