Mun terapeutti on hirveen lihaksikas mies, en voi jatkaa sillä terapiaa
Mut nyt ku aion lopettaa sen niin jos se kysyy että miks lopetat niin mitä keksin syyksi?
Kommentit (21)
Joskus on parempi vain väistää ajoissa, ettei liian suuret tunteet nouse pintaan.
mies53v
Mua ainakin pelottaa hormooniheikit, kannattaa sanoo näin niin ymmärtää ja suosittelee jotain lihaksitonta.
Naiset pitää lihaksikkaista miehistä. Tämä on tiedossa.
Kuka ja missä? Taidan mennä terapiaan, vaikka ei tarvetta olisikaan… Nam nam silmäkarkkia.
Sano ihan suoraan, että saat kuolan valumaan, siksi terapia seis.
Olet ainakin terapian tarpeessa, koska..😉
Naiset pitävät yksimielisesti eniten vahvoista miehistä – uusi tutkimus tuo ”lohdutusta” myös ylipainoisille, vahvoille miehille
https://tekniikanmaailma.fi/naiset-pitavat-yksimielisesti-eniten-vahvoi…
mies53v
Sanot että on epämukavaa istua terapiassa pimpsa märkänä kun ei saa vastakappaletta sisäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ainakin terapian tarpeessa, koska..😉
Naiset pitävät yksimielisesti eniten vahvoista miehistä – uusi tutkimus tuo ”lohdutusta” myös ylipainoisille, vahvoille miehille
https://tekniikanmaailma.fi/naiset-pitavat-yksimielisesti-eniten-vahvoi…
mies53v
Lyhyille miehillekin positiivista juttua..
"Tuloksia analysoitaessa ilmeni, että miehen vahvuus oli ylivoimaisesti tärkeämpi tekijä puoleensavetävyydessä kuin esimerkiksi pituus. Vahvuus selitti 70-prosenttisesti tulosten eroja, mutta pituudesta sai etua vain muutaman prosenttiyksikön. Ylipainoisuus puolestaan tuotti muutaman prosenttiyksikön verran miinusta."
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitää lihaksikkaista miehistä. Tämä on tiedossa.
Minun terapeutti on kaiketi komea ja lihaksikas mies. Mutta en mä siitä miestä hae, vaan taitavaa terapeuttia.
Vierailija kirjoitti:
”Oot liian lihaksikas mun makuun”
Jos sen taitavan, asiansa osaavan miesterapeutin lihakset kiinnostaa, ei taida olla tarvetta terapialle.
Miksi pitäisi keksiä. Voit sanoa, että se on oma asiasi.
Onko terapeuteilla kokovartalokuvat esillä jonkin puljun saiteilla?
Voitko kysyä onko sillä iso muna?
Lihaksiako sinä siellä terapiassa katselet?
Taidat voida ihan hyvin, jos keskittyminen on terapeutin ulkoisissa asioissa, eikä niinkään ulosannissa ja hoidon vaikuttavuudesta 🤔 lakkaathan kuluttamasta terapeutin aikaa, vapauta myös itsesi tuosta, näin joku oikeasti terapian tarpeessa oleva saa aikansa varattua.
Terapeutin vaihtaminen on normaalia. Sitä tehdään jatkuvasti eikä syytä ole tartte kertoa.
Sex ukko, lääh puuh,,, näyttääkö onko vahvaa lihasta myös alapäässä,,,,
”Oot liian lihaksikas mun makuun”