Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä alan oikeesti kyllästyä mun mieheen. :(

Vierailija
31.01.2015 |

Jatkuvasti ruinaa että mun pitäisi laihduttaa. En edes ole mitenkään hirvittävän ylipainoinen. 10 kiloa normaalipainoisesta ylipainoa, mutta olen ollut tähän ihan tyytyväinen. Alkaa jo vaikuttamaan itsetuntoon tuo jatkuva huomauttelu. Tämän kokoinen olen aina ollut ja varmaan tulen olemaankin. Pitäisikö laittaa ukko kiertoon? En kuitenkaan haluaisi perhettäkään rikkoa näin "pienen" asian takia... Loukkaa silti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan että perkule jos ei kelpaa niin hankkikoot uuden muijan.

Vierailija
2/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän sanonut sinulle syytä miksi sinun pitää laihduttaa? Ollaksesi paremman näköinen, vai terveyden takia?

Vierailija
4/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 19:54"]Onko hän sanonut sinulle syytä miksi sinun pitää laihduttaa? Ollaksesi paremman näköinen, vai terveyden takia?
[/quote]

Veikkaisin ensimmäistä valitettavasti.

Vierailija
5/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuile takaisin.

Vierailija
6/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 19:55"]Vittuile takaisin.
[/quote]

En mä enää osaa. Ennen ehkä osasinkin, mutta kuten sanoin, alkaa jo vaikuttamaan itsetuntoon. Nykyään tulee vaan paha mieli ja olen hiljaa.

Vierailija
7/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa kertoa sille että et aijo laihduttaa ja että olet itse tyytyväinen omaan vartaloosi ja että hänen sanansa loukkaavat syvältä. Hän varmaan yrittää loukkaamalla saada sua laihduttamaan ja lopettaa sen kun tajuaa ettet aijo tehdä niin ikinä.