Mitä ajattelet suomalaisesta miehestä, jolla on aasialainen mies?
Kommentit (6)
Miksi kysyt nimen omaan miespareista? Miksei esim. länsimaalaisesta miehestä ja aasialaisesta naisesta tai toisinpäin?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:52"]
Miksi kysyt nimen omaan miespareista? Miksei esim. länsimaalaisesta miehestä ja aasialaisesta naisesta tai toisinpäin?
[/quote]
Niistä on jo ketjut.
Mä olen ollut tuo suomalainen mies, jolla on aasialainen mies. Tavattiin yliopistossa ja seurusteltiin jonkin aikaa. Huutelua oli aika paljon, jos kuljettiin käsi kädessä, mitä ei kyllä tehty kuin kerran.
Toivon että rakastavat toisiaan ja kumpikaan ei ole joutunut elämässään ihmiskaupan uhreiksi.
Ajattelen ihan samaa kuin vastaavasta mies-naisparista. Suomalainen ottanut köyhän aasialaisen viihdykkeekseen, aasialainen pääsee länsimaiseen elämään (kuvittelemiinsa rikkauksiin) kiinni suomalaisen siivellä. Alisteinen suhde molempiin suuntiin. Mutta mikäs siinä, jos ovat tyytyväisiä elämäänsä.
Tiedän, olen puusilmä ja ajattelen stereotyyppisesti.
Toivon, että pari on rakastunut ja päättänyt aloittaa parisuhteen. Pelkään, että aasialainen mies on köyhästä maasta ja länsimies on rikkauksilla houkutellut Suomeen alistettavaksi.