Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

modeaktivisti, mitkä perusteet poistoihin?

Vierailija
31.01.2015 |

Keskustelun kuumeneminen ei pitäisi olla ainoa poistoperuste. Ei myöskään se, jos kinataan siitä, kuka on tyhmä ja kuka älykäs, vai onko se tabuaihe?

Yöllä keskusteltiin Eyes Wide Shut -elokuvasta, siinä esitettiin parasta analyysia mitä olen aiheesta nähnyt. Hups, eipä löytynyt koko ketjua enää, miksi?

Nyt lähti ateistiketju, kun uskovaiset suuttuivat tyhmäksi sanomisesta ja vielä enemmän sen osoittamisesta. Keskustelu oli kuumaa, mutta siinä oli paljon asiaa ja vähän suoraa törkeilyä. Eihän sellaiseen ole pakko osallistua, jos ei halua. Muille se voi olla hyödyllistäkin riitelyä.

Sisäsiisteyteen pyrkiminen karsii samalla kiinnostavuuden. Pyhäkoulupalstaa voidaan pitää meidänkirkko-lehdessä jos sellaiselle on tarvetta, pakkoko se on tänne ujuttaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Av-palstan viehätys ainakin minulle on ollut juuri se että kaikesta on voinut puhua. Nyt on ihan mielivaltaisesti poisteltu ketjuja. Jos ketjuun ilmestyy täysin asiatonta kuraa, voisi sen yksittäisen viestin poistaa, mutta miksi hävittää koko ketju? Millä perusteella? Kaikenmaailman läskikeskustelut saavat rehottaa, mutta uskonto on tabu?

Vierailija
2/3 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuiko tosiaan Eyes Wide Shut -ketju? Sehän käsitteli vaan elokuvaa ja sen analyysia. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä asiatonta siinä oli? En seurannut keskustelua loppuun eli kaikkea en ehtinyt lukea. 

Ha, olisipa hauskaa ajatella, että joku suivaantui ylivertaiseksi kokemastaan argumentoinnista ja kun ei muuhun pystynyt, ilmoitti ketjun asiattomaksi... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, se Eyes Wide Shut oli näköjään joutunut 404-koodin taa, nyt löysin sen haulla. Mitä tuo koodi sitten meinaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi