Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei käytä kortsua?

Vierailija
13.11.2021 |

Mulla on eräs mies ketä tapailen. Kerran oltiin sängyssä ja pantiin paljaalla. Siitä tuli kunnon riita kun epäilin olevani raskaana, välitkin meni vähäks aikaa poikki.... Onneksi oli väärä hälytys.. tapasimme uudelleen viime viikonloppuna ja harrastimme äärettömän hyvää seksiä ainakin kolme tuntia putkeen. Mies laukesi 4 kertaa (mikä ori, en oo koskaan tavannut miestä joka jaksaisi noin pitkään.....)

Ennen kuin aloitimme seksin pyysin miestä käyttämään kortsua jotta ei tulisi taas riitoja niin kuin viimeksi silloin.. hän haki kortsut ja sanoi laittavansa sellaisen ennen kuin laukeaa. Ei laittanut. Laukesi mielestään ulos mutta epäilen tätä vahvasti.. Varsinkin kun hän pyysi, että hän hakemassa jälkiehkäsyn aamulla.

Onko paljaalla paneminen oikeasti niin paljon parempaa että tekee tolleen?Varsinkin kun hän on meistä se joka enemmän pelkää että tulen raskaaksi.

Toisekseen miksi miehet nuolevat pillua ja onko miehiä jotka erityisesti pitävät siitä ja miksi?

Mulla ei ole koskaan ollut kiiinnostusta antaa mun pimperoa kenenkään nuoltavaks mutta viimeks annoin tän tyypin nuolla. Ja se suorastaan hautas koko naaman niin syvälle ja söi ja nuoli ja nuoli.. ainakin kolme kertaa tää tapahtu ja sitä kesti pitkään. Ja vielä sen jälkeen kun olin lauennut.. outoa!?!!?!??!

Miks kukaan ei kertonut mulle, että ratsastaminen on niin hemmetin vaikeeta? Vai oonko vaan laiska ja huonossa kunnossa? Tuntu et siit ei tuu mitään!

semmosiii kyssäreit teil miehil.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä ori!" 🤣 kiitos nauruista, arvon herra pöytälaatikkorunoilija.

Vierailija
62/69 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ehkäisy olisi vain miehen vastuulla?

Kyse ei ole ehkäisytä.Kyse on ei tartu sukupuoli taudit! Kaikki miehet tai naiset ei oireile,vaikka pällä on joku sukupoli tauti.Miehet ei osta kortsuja suhteissa.Koska ne maksaa ,oletaan naisen on luontevampi nekin hankkia ja maksaa ne.

Tatjaana 69v on hyvä ja menee nukkumaan. Vai olitko sä sittenkin Hussein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä ori!" 🤣 kiitos nauruista, arvon herra pöytälaatikkorunoilija.

Totta. Aloitus on jonkun teinipojan rustaama.

Vierailija
64/69 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan meistä on olemassa tämän mokan takia? Tai isämme viettää isänpäivää huomenna.

Vierailija
65/69 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on hyvännäköinen tai varakas mies niin hankkiudu raskaaksi. Saat hyvät elarit vähintään. Paljaalla panevia miehiä sanotaan isiksi.

Hyvää isänpäivää vaan!

Olipa inhottava kommentti.

Itsenäisty ja tienaa omat rahasi joilla pystyt lapsiasi elättämään. Toivottavasti tällaisella ajatuksenjuoksulla varustettu ihminen ei omaa lasta tule saamaankaan... oksetus sentään.

Hyvää "päivän huonoin kommentti" -titteliä tämän kirjoittajalle.

Ps. Vaikutat kyllä sen verran sivistymättömältä, joten uskon miesten olevan turvassa kaltaisiltasi naikkosilta.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Päivän parhaat naurut. Jallittakaa nämä miehet, pallo jalkaan vaan. 😀

Olen kylläkin nainen, ja selvästi eri maata kuin sinä ja muut alapeukuttajat. Minä en ole itsekäs, hyväksikäyttäjä vaan itsenäinen omat rahani tienaava aikuinen ihminen. Minua sattuu vain kiinnostamaan miesten oikeudet, hyvinvointi ja kunnioittaminen. Tällaisia naisia palstalla vain harvemmin tapaa, joten en ihmettele jos miesten käsitykset palstakirjoittajien perusteella naisia mollaavat ja päätyvät viettämään elämänsä sinkkuna. Tällaisina hetkinä oksettaa olla sukupuoleltani nainen, kun näkee/kuulee/lukee/tuntee naisia, jotka käyttäytyvät epäinhimillisesti kaikin puolin.

Mieshän sinä olet ja sosiaalisesti vajaa. 😀

Kyllähän tuollaisia miehiä arvostavia naisia on suurin osa. Ainakin oman deittikokemukseni perusteella. Täällä palstalla vaan monet ääripäät saavat paljon melua aikaan.

Ja hyvä niin, että kokemuksia toisenlaisista naisista, kuin mitä täällä palstalla pyörii. Eivät anna kovin imartelevaa kuvaa naissukupuolesta. Onneksi eivät ole koko totuus, vaan ääripää, joka saa liikaa huomiota.

Vierailija
66/69 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsun kanssa ei tunnu hyvältä ja kuten AP niin lähes kaikki antaa ilmankin <3

Vierailija
67/69 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin miehenä rehellisesti kertoa, että kortsut tuntuu ihan älyttömän epämukavilta ja vie puolet tunnosta pois. Lisäksi niiden haju on etova. Mielelläni nuolen, koska naiset yleensä siitä pitää ja kyllä puhdas värkki hyvälle maistuu.

Vierailija
68/69 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin miehenä rehellisesti kertoa, että kortsut tuntuu ihan älyttömän epämukavilta ja vie puolet tunnosta pois. Lisäksi niiden haju on etova. Mielelläni nuolen, koska naiset yleensä siitä pitää ja kyllä puhdas värkki hyvälle maistuu.

Tästä syystä naiset ei niitä kortsuja käytäkään, kun ne on niin hankalia ja epämukavia ja vähentää tuntoa.

Vierailija
69/69 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina kortsua- paitsi kustessa ja naidessa!