Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon epäpäteviä ihmisiä palstalla

Vierailija
31.01.2015 |

Ei tunnu täällä löytyvän asiantuntemusta juuri mistään.

Esim. Lagrangen mekaniikka, termodynamiikka, integraaliyhtälöt, nanotekniikka, atomistiset simulaatiot, elektronirakenteen laskut, kiinteän olomuodon fysiikka, kvanttimekaniikka, elektrodynamiikka, todennäköisyys ja tilastolliset menetelmät, Bayesiläiset menetelmät, neuroverkot, EM-algoritmi, dynaaminen ohjelmointi, kääntäjätekniikka, käyttöjärjestelmät, logiikka, rinnakkaisohjelmointi, algoritmit ja tietorakenteet, SQL-ohjelmointi, funktionaalinen ohjelmointi, olio-ohjemointi, logiikka-ohjelmointi, sulautetut järjestelmät, tietokoneverkot, tietokonegrafiikka, tekoäly, ohjelmistotuotanto, ohjelmistojen testaus, paleogeologia, tähtien rakenne, astrobiologia, suhteellisuusteoria, kosmologia, mikrobiologia, meteorologia, itävaltalainen taloustiede, sijoittaminen, kaaosteoria, hahmontunnistus, Ajax-ohjelmointi, staattinen ohjelma-analyysi jne.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan jostakin topicista. Tiedättekö mikä on Fredholmin ja Volterran yhtälöt, sekä miten integraaliyhtälöt liittyvät differentiaaliyhtälöihin, ja millaisista fysiikan ilmiöistä syntyy integraaliyhtälöitä?

Vierailija
2/24 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet asperger?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 06:26"]Olet asperger?
[/quote]

Ei ole diagnoosia. Keskittykää mieluummin olennaiseen. Ap.

Vierailija
4/24 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin....ootkohan nyt ihan oikealla palstalla?  Tai käynyt liian usein pommaribileissä?

Vierailija
5/24 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vähään aikaan törmännyt mainitsemiisi aiheisiin palstalla. Aika yksipuolisia ovat kyllä.

Vierailija
6/24 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei löydy? Minä olen fyysikko, ja osa noista mainitsemistasi jutuista on ihan tuttuja juttuja. Mutta on minulla muutakin elämää.

Vierailija
7/24 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jostain työkkärin sivuilta kopioitu? Soita sinne he tietävät.

Vierailija
8/24 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan olet oikeassa. Oma asiantuntemukseni alallani hämmentää monia, joilla peruskoulutus sama kuin omani. Minua kuunnellaan ja kysellään apua, arvostetaankin, kuten sinuakin. Tällainen Vauva-palsta on kuitenkin meille monelle tapa heittää vaativa ajattelu pihalle hetkeksi, jolloin voi asettua arkisten asioitten äärelle. Siinähän ei ole mitään väärää.

Vierailija
9/24 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiennyt, että vauvapalstalla on pätevyysvaatimukset. Tällainen vaatimaton kouluterkkari ei ainakaan työssään juuri noita ap:n luettelemia asioita tarvitse.

Vierailija
10/24 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vauvapalstalla pitäisi puhua noista aiheista? Etsi joku tiede/fysiikka/matematiikka/tietotekniikkapalsta itsellesi.

Vierailija
11/24 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noista voi jutella töissä. Vapaa-ajalla mietin paljon suurempia ongelmia kuten sitä miksi en kilttimiehenä kelpaa naisille

Vierailija
12/24 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt tuollaisia ala-asteella opetettuja asioita alkaisi täällä käsitellä? Paljon tärkeämpää olisi nähdä aito pillu! Siinä sitä on niin outo ilmestys, ettei voi selittää millään tieteellä!

Vierailija
13/24 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin keskustella noista monestakin kanssasi. Mutta kun teen niitä työkseni, ei oikein vapaa-ajalla enää innosta. Ja nyt olen töissä, joten parempi jatkaa koodaamista.

Vierailija
14/24 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hemmetissä täällä pitäisi luetella mitä tietää integraaleista, derivaatoista tai fysiikasta? :D Olen ison osan noista luettelemistasi aiheista TKK:lla tenttinyt menestyneesti enkä ymmärrä miksi pitäisi vielä vauvapalstalla vatvoa.

Annanpa tehtävän ap:lle: 5m pitkä, pohjan halkaisija 1,5m lieriön muotoinen säiliö on kyljellään, ja sen pohjalla on öljyä 15cm keskikohdasta mitattuna. Laske paljonko öljyä lieriössä on.

Vierailija
16/24 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syvempää tietoa noista, koska olen tietotaitoni on suuntautunut ihan toisaalle. Joten mitä väliä vaikken tiedäkkään. Jokainen olkoon oman alansa asiantuntija.

Vierailija
17/24 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nero ap, miten ruokin 4 hengen perheen 5 eurolla koko viikon. Tosi elämän ongelmat kun ovat tätä tasoa.

Vierailija
18/24 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen IT asiantuntija ja useakin noista jutuista on ihan jokapäiväistä huttua töissä. Mutta miksi v*tussa haluaisin keskustella SQL-ohjelmoinnista vapaa-ajallani jossain mammapalstalla? Maksaako siitä joku mulle palkkaa? Ei.

Vierailija
19/24 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Annanpa tehtävän ap:lle: 5m pitkä, pohjan halkaisija 1,5m lieriön muotoinen säiliö on kyljellään, ja sen pohjalla on öljyä 15cm keskikohdasta mitattuna. Laske paljonko öljyä lieriössä on.

Saisko tähän samalla yhtälön, olisin kiitollinen! Multa on lämmitysöljy loppumassa. Google ei auttanut.

Vierailija
20/24 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa maailman ihmisistä ei tiedä noista mitään. Me, jotka tiedämme, emme viitsi tällaisella palstalla tuoda tietämystämme esille.

Pitää olla tilannetajua sen suhteen, mistä kulloinkin puhuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme