Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hugh Grant

Vierailija
31.01.2015 |

Kertokaa mulle naiset enhän ole ainoa jonka mielestä hän on ehkäpä maaiman ihanin mies?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän semmonen yhden roolin mies (awkward but charming Brit). Olen jotenkin ajatellut, että sillä on kuiva huumorintaju (tykkään), mutta että se on kuitenkin välillä vähän töykeä ja hankala ihminen, toki nämä ovat vain mun mielikuviani. Ihan ok:n näköinen mies, mutta ei mikään meikäläisen suosikki missään mielessä. -2-

Vierailija
2/10 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmaan ole, mutta kyllä se prostituutioskandaali laski sen pisteitä ja kummittelee sen taustalla aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja petti vielä Liz Hurleytä, apua!

Vierailija
4/10 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mun mielestä aikas ällöttävä. En tykkää yhtään sen ulkonäöstä ja puhetyyli ja näytteleminen kamalaa. En kattele enää sen leffoja, kun alkaa ärsyttämään heti sen pärstä.

Vierailija
5/10 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just näin hänet vilaukselta jossain leffamainoksessa, ja mietin, että onpa kyllä tosi ällö mies.

Vierailija
6/10 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin ihan sikana kun näin häneltä uuden leffan jouluna.Olen kuvitellut että hän on ihan menneen talven lumia ja ettei varmasti ole pappaantunnut mitenkään charmantisti.Mitä vielä ja paskanmarjat yhtä ihana se on kun ennenkin!Ainoa maagisempi mies maailmassa on kaimansa Laurie.

Vierailija
7/10 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaimansa Laurie?Siis Hugh Laurieko?Se on kyllä aikamoinen!!

Vierailija
8/10 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se aikanaan komea

Vierailija
9/10 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen kaikkien suosikki että halusin periaatteesta inhota sitä. Sitten satuin näkemään Inside Actors studiossa (loistava sarja, btw) sen jakson ja onhan se vastustamattoman itseironinen ja älykäs. Paitsi että edellä mainittu kaimansa vetää kyllä pidemmän korren.

Vierailija
10/10 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tavalla pidän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi