Millä ilmaisulla varaatte vessan isompaa asiaa varten?
Meillä mennään vapauttamaan munkki ;-)
Paremmat ihmiset, jotka eivät käy vessassa tai ainakaan puhu siitä, jättäkööt länkyttämättä.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaksi vessaa ja jos istun vessassa, niin istun siellä, muut menkööt alakerran vessaan. En ilmoittele vessaan menostani muuten kuin ehkä pieruttamalla.
Sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Meidän vessan voi varata Outlookin varausjärjestelmällä.
Kato joo, varasin koko sunnuntaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse varata : ) Onpa taas kiva olla sinkku. Päivä pelastettu!
Sinkut ovat reppanoita.
Minua kyllä ärsyttäisi jos joku perheenjäsen ryhtyisi ilmoittelemaan pidennetystä vessakäynnistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Timman kautta voi varata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva sitten istua siellä huonon Teams-yhteyden päässä ja huhuilla että haloo… onko se kakka tulossa…? Mitä, nyt ei oikeen kuulu, päästä vaikka pieru jos on jotain tulossa…!
Vierailija kirjoitti:
Länkyttäjät ei lukeneet avausta.
Ilmoittaminen on hyvä tapa, jollain muulla saattaa olla mielessä samoihin aikoihin, ilmoittaja suojaa muut "kaasuhyökkäykseltä".
Varmaan kykenee odottamaan sen kaksi minuuttia, joka wc-käyntiin kokonaisuudessaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vessa pitää varata. Onko teillä aina jono vessaan. Ei meillä ole vessakäynnit mikään yleinen ilmoitus asia.
Mies ja lapsi sanoo vain varaavansa vessan, en tiedä mitä ne tekee siellä mutta vähintään puoli tuntia siinä menee. Se on vaan vihje että jos haluaa käydä pissalla ensin, niin vielä ehtii. Itse en varaa, mä paskon alle 2 minuuttia.
Nykyisen lain mukaan ilmoitusvelvollisuutta ei ole, joten en ilmoittele erikseen.
Vierailija kirjoitti:
"Meen nyt paskalle"
Samaa täälläkin sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan tarve ilmoittaa varauksen pituutta? Eikö yksinkertaisesti vessaan meneminen riitä?
Meillä toivoisin kyllä, että mies ilmoittaisi joskus menevänsä paskalle, niin ehtisin käydä omilla tarpeilla ennen sitä, eikä niin että olen rakko täynnä hyppimässä oven ulkopuolella, kun uhkaa lirahtaa kintuille. Tai pahimmillaan jopa ns. "saukko kurkistaa" takapuolesta, kun olen ajatellut meneväni vessaan, mutta en ole ehtinyt ja sitten mies painuu ensin ja istuu siellä vartin. Ihan varmasti on nimittäin aina menossa juuri silloin, kun on kaikista kovin hätä, mutta ei ole ehtinyt vessaan esim. lapsenhoidon tai ruoanlaiton takia, tai on ajatellut menevänsä parin minuutin päästä, ettei tarvitse käydä heti uudestaan.
IBS-oireista kärsin, ja olen raskaana, joten se varttikin on tosi pitkä aika, kun olisi pakko päästä sinne vessaan heti. Ja kotona on tosiaan vuoden ikäinen muksu, niin aina ei pääse silloin kun haluaisi, ettei kyse ole tosiaankaan siitä, että tahallaan vitkuttelisin sen vessaan menon kanssa niin, että pakko mennä heti kun ukko painuu paskalle, vaikka mies tosiaan luulee, että teen sitä tahallaan. Minusta kun siellä kakkosellakaan ei tarvitse varttia istua, tai hätä ei ole tarpeeksi kova.
Vessahätä ei katso kellonaikaa, tai sitä minkä ajan sinä olet vessakäynneillesi varannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Meen nyt paskalle"
Samaa täälläkin sanotaan.
Eikös siinä ole piiloviesti että ei skulaa enää kovin hyvin.
Hiljalleen voimistuvalla hajulla kunnes joku huomauttaa että olisikohan aika? Näin säästyn ilmoittamasta teon laatua tai kestoa.
Mies ja jo aikuinen poika ilmoittaa aina että menevät paskalle. En ymmärrä miksi. Meillä on 2 vessaa kuitenkin. Pienenä poika ihmetteli että enkö käy kakalla ollenkaan koska en kerro siitä etukäteen :) Eikä vessa haise minun jälkeeni paskalta.
Vessahätä ei katso kellonaikaa tai sitä onko vessassa käynneille varattu tietty aika.
Meen vessaan ja istun pöntölle.