Voisitko mennä töihin yritykseen jossa tietäisit olevan
pahaa kiusaamista joidenkin työntekijöiden välillä, eikä sitä ole saatu loppumaan, johdon ja työkavereiden taholta ei ole edes kunnolla yritetty. Jatkunut yli 10 vuotta.
Kommentit (18)
Näin pitkäaikaistyöttömänä sanoisin, että kyllä menisin. Olen kokenut kiusaamista koko elämäni, ei se enää tunnu missään.
Riippuu siitä, kohdistuisiko se kiusaaminen myös minuun, vai onko se vain näiden tiettyjen ihmisten välistä. Jos minä saisin olla ja tehdä työni rauhassa, niin mikäpä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, kohdistuisiko se kiusaaminen myös minuun, vai onko se vain näiden tiettyjen ihmisten välistä. Jos minä saisin olla ja tehdä työni rauhassa, niin mikäpä siinä.
Ah, klassinen sivusta seuraaja. Teidän kaltaiset ihmiset mahdollistavat kiusaamisen jatkumisen.
Menisin. En määrittele asioita muiden kokemusten mukaan. Asioilla on aina kaksipuolta.
En. En voi työskennellä jos en arvosta työnantajaani. Sehän on prostituutiota.
Olen kokenut naisena työpaikka kiusaamista mies valtanen työpaikka,kohdistui ilkivalta yritykseenkin...kukaan ei tehnyt mitään.Toinen oli kotipalvelu.Luojalle kiitos pääsin pois noista.Tein työni hyvin, sain kiitosta.Oikeuteen ei lähdetty 2v olisi kestänyt prosessi.Yhtiö maksoi kuukauden palkan jonka olisin saanut oikeudenkin jälkeen.Kotipalv.taas määräaik.lähdin enkä vastannut puhelimeen enää töihin olisi pyydetty.Töitä oli,ei elämä siihen lopu älkää jääkö paikkoihin missä teidän paha olla.Lähtekää se kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, klassinen sivusta seuraaja. Teidän kaltaiset ihmiset mahdollistavat kiusaamisen jatkumisen.
Anteeksi nyt vaan mutta työelämässä on aikuisia ihmisiä, eikä mitään lapsen tasolle typistettyjä viattomia uhreja. Koettakaa jo antaa anteeksi se koulukiusaaminen ja alkakaa ottamaan vastuuta itsestänne tuon koko ajan jatkuvan muiden syyttelyn sijaan
-eri
En, päässyt pois kahdesta sellaisesta paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Menisin. En määrittele asioita muiden kokemusten mukaan. Asioilla on aina kaksipuolta.
Kaksi puolta: kiusaaja ja kiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä sitten olen. Minusta nyt ei kuitenkaan ole sorrettujen puolustajaksi, vaikka haluaisinkin. Minulla ei ole voimaa eikä rohkeutta. Sori siitä, mutta niin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi puolta: kiusaaja ja kiusattu.
Käyttäytyvä ja mahdollistja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitiiii pyyhkimäään
En.
Tekisin mieluummin vaikka ankeampaa työtä kauempana kotoa kuin menisin työilmapiiriongelmapaikkaan töihin.
Olen sellaisessa työskennellyt ja kiusaamisen sivusta näkeminen oli niin ahdistavaa, ettei enää kiitos, en menisi jos tietäisin sellaisia ongelmia olevan.
Jos itse työ olisi kiinnostava, ei työporukalla ole minulle mitään merkitystä. En yleensä sitä paitsi tule missään kiusatuksi, olen oikeuksistani tarkka ja hyvin tietoinen. Ja riippuu tietty siitäkin, mikä lasketaan kiusaamiseksi – jokin särpätys ja haukkuminen ei edes herätä huomiotani.
En sellaiseen firmaan menisi missä on vanhoja kommarijääriä, tekevät kaikenlaista kiusaa nuoremmille työntekijöille.
Menisin tietenkin jos palkka on hyvä ja tehtävät mielenkiintoisia.
Viihdyn parhaiten ja kukoistan just tuollaisissa haasteellisissa ympäristöissä, missä ihmisiltä vaaditaan paljon ja tekemisen meininkiä löytyy.
Mun mielestä nämä ns kiusaamiskokemukset on ykeensä just sitä, että ko henkilö ei pärjää vaativassa työympäristössä.
No en tietenkään! Töihin pitää olla kiva mennä ja siellä kuuluu viihtyä.