Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies tienaa puolet enemmän kun minä ja on ihan rahaton.

Vierailija
30.01.2015 |

Kaikki rahat menee velkoihin, ulosottoon ym. Mä olen aivan kypsä tilanteeseen. En tiedä, mitä pitäisi tehdä. Mulla ei ole varaa miestä elättää. Mitään muuta ei meillä nykyään mietitä, kun rahaa. Vituttaa. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n mukaan sä olet itsekäs ja rahanahne akka, jota kiinnostaa miehessä vain rahapussin paksuus.

Vierailija
2/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko olette olleet yhdessä?

onko lapsia?

eihän tuossa muu auta kuin erota, ellet kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama tilanne muuten mutta miehellä ei ole ulosottovelkojA mutta itse joudun joka kuukausi lainata sille bensarahaa ja visa korttinsa on jatkuvasti limitissä

Vierailija
4/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Tienaa helkutin hyvin mutta ulosottoon menee äärettömän paljon. Olen odottanut jo kolme vuotta ja odotan kyllä loppuun. Noin 5kk. Maksaa kuitenkin koko asumisemme vuokralla (1100€/kk) ja kun ulosotto on hoidettu niin päästään vihdoin nauttimaan muutenkin paremmin elämästä :)

Vierailija
5/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas! Pihalle tommoset ukot. :( Ei ne pienet tulot vaan ne suuret menot. Käyvätkö huorissa?

Vierailija
6/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis muitakin. Luulin, että omani on ainoa. Ollaan uusperhe, lapsi tulossa. Ja molemmilla on lapsia myös edellisestä suhteesta. Mies on ihana ja rakastan häntä kovasti, mutta tämä jatkuva rahan miettiminen alkaa väsyttämään siinä määrin, että olen miettinyt eroa huolestuttavan usein. ap

Vierailija
7/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:50"]

Meillä sama. Tienaa helkutin hyvin mutta ulosottoon menee äärettömän paljon. Olen odottanut jo kolme vuotta ja odotan kyllä loppuun. Noin 5kk. Maksaa kuitenkin koko asumisemme vuokralla (1100€/kk) ja kun ulosotto on hoidettu niin päästään vihdoin nauttimaan muutenkin paremmin elämästä :)

[/quote]

Ymmärrän hyvin miestäsi, itsellänikin suunnitelmissa hommata rahalla kaltaisesi maksullinen nainen lämmittämään vuodetta.

41v m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän