Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies - miksi et halua harrastaa seksiä?

Vierailija
13.11.2021 |

Miesten haluttomuus on kasvussa. Haluaisitko valottaa syitä miksi juuri sinä et halua seksiä naisesi kanssa? Oletko täysin haluton, eli edes käteen vetäminen ei kiinnosta, vai kohdistuuko haluttomuus esim pelkästään omaan naiseesi?

Kommentit (548)

Vierailija
441/548 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat on muuttuneet. Naisten ja miesten tasa-arvo on edistynyt tässä asiassa kun miehet sekä naiset haluavat seksiä aikalailla yhtä paljon.

Monet naiset ehkä yhä luulevat että miehet haluavat seksiä usein ja että mies on usein se alotteellinen myös seksin suhteen.

Se on mennyttä aikaa kun miehet olivat seksipetoja ja naiset vikisee.

Miksi sitten sukupuoliero on tässäkin asiassa kaventunut tai kadonnut?

Onko syynä asenteet? Miesten testosteroinien lasku? Sukupuoliroolien poistuminen?

Vierailija
442/548 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttakaa miehet.

Ei kai se paljon paneta, kun liian monella jo kolmekymppisellä miehellä on tuhdisti rasvaa vyötäröllä, ja tästä syystä testosteronit alamaissa. Asioilla on oikeasti syy-yhteys. Ja tämä on muuten se syy, miksi aika moni ylipainoinen 40+ mies alkaa laihduttamaan. Väittävät syyksi verenpaineet ja -sokerit. Höpö höpö. Lerppu mikä lerppu.

Laihdutus auttaa. Minäkin laihdutan tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/548 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin on niin ihanaa ja hunajaista.

Sitten naisen päässä naksahtaa arki päälle, kaikki on huonosti ja dinosaurusten joukkotuho sekä painovoima ovat minun vikani.

Ja se jatkuva valitus, riitely, syyllistäminen, jankutus, kiukuttelu, voimaantuminen, itsenäisyysjulistukset, päsmäröinti, kiristysyritykset, haukkuminen ja halveksunta.

Minua ei tallota ja niinpä nainen keksii jälleen, että minä olen sittenkin tosi ihana mies.

On vaan se ongelma, että ajatus mistään intiimistä naisen kanssa on alkanut ällöttãä.

Oikeastaan koko nainen on alkanut ällöttää.

Muutan siis pois ja se on naiselle täydellinen yllätys, järkytys ja romahtamisen paikka.

Että parempi yksin, kuin naisen kanssa.

Vierailija
444/548 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut näiden aikuisvuosien aikana varmaan neljä hieman erilaista syytä haluttomuuteen. Ensimmäisen kerran haluttomuus nosti päätään, kun elämäni ensimmäisessä parisuhteessa kumppani vastasi aina ja ikuisesti ’ei’ kaikkiin ehdotuksiin seksistä. Ajan mittaan ainakin itse kyllästyin yrittämiseen ja passivoiduin seksin suhteen kokonaan.

Toisen kerran haluttomuus nousi esiin, kun toisessa pidemmässä suhteessani, jossa seksiä käytettiin vallankäytön välineenä ja siitä pyrittiin tekemään eräänlainen palkinto kiltistä käytöksestä. Se oli paitsi alentavaa myös lapsellista. Ei paljon seksi kiinnostanut.

Kolmas liittyi nykyisen puolison kanssa suhteen alkuun. Olin ylipainoinen lössykkä ja haluja ei vain ollut, vaikka mielessäni haaveilin uuvuttavista ja nautinnollisista seksiseikkailuista puolisoni kanssa. Tähän auttoi elämäntavan reivaaminen terveemmäksi ja liikunnan lisääminen.

Neljäs ja ajallisesti viimeinen liittyy väsymykseen ja stressiin. Minulla on aika ajoin todella paljon töitä ja jos samaan aikaan lapset vielä nukkuvat huonosti, niin halut kyllä katoavat.

Näiden selkeiden syiden lisäksi, koen varmaankin näinä aikoina tavallista painetta siitä, että kumppanini myös nauttii seksistä ja välillä menee yliyrittämisen puolelle näin vanhanakin iällä. Se harmittaa ja syö haluja myös, muttei niitä toki täysin poista toisin kuin nuo edellä mainitut syyt.

M41

Vierailija
445/548 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä että tuo oli luonnollinen asioiden kulku ennen kuin "kiinteät" parisuhteet yleistyivät lähinnä kai kaupungistumisen myötä??

Vierailija
446/548 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M51vee kirjoitti:

Laihduttakaa miehet.

Ei kai se paljon paneta, kun liian monella jo kolmekymppisellä miehellä on tuhdisti rasvaa vyötäröllä, ja tästä syystä testosteronit alamaissa. Asioilla on oikeasti syy-yhteys. Ja tämä on muuten se syy, miksi aika moni ylipainoinen 40+ mies alkaa laihduttamaan. Väittävät syyksi verenpaineet ja -sokerit. Höpö höpö. Lerppu mikä lerppu.

Olen aina ollut laiha, ei se auta jos naama on kuin perse.

M35

Vierailija
447/548 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä osittain tekee tehtävänsä. 

Vieläkin muistan, kuinka parikymppisenä seksi onnistui melkein missä vain, milloin vain, miten vain.

Nykyisinkin ajattelen sitä aika usein, mutta se ei onnistu ihan milloin vain tai miten vain. Tai siis onnistuu, mutta en pystyisi esimerkiksi peräkkäisinä päivinä laukeamaan. Vähintään pari päivää pitäisi pitää väliä. Jos on stressiä, niin sekään ei riitä, vaan pitäisi saada ensiksi riittävästi lepoa.

Näin nelikymppisenä 2 krt/vko onnistuisi, mutta tuskin useammin. En pysty siis tuota useammin edes masturboimaan. Lisäksi tuntuu siltä, että vuosi vuodelta se on vaikeampaa.

Vaimoni on minua 5 vuotta nuorempi, ja kuten monissa tutkimuksissa on todettu, naisten seksihalut nousevat, kun 40 vuoden ikä lähenee. Tämän olen itsekin huomannut, ja ihmettelenkin, miten asia lienee viiden vuoden kuluttua, kun lapset ovat isompia, meillä on enemmän yhteistä aikaa ja tilaa seksille, mutta omat haluni ovat hitaassa laskussa ja vaimolla taas nousussa.

Vierailija
448/548 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minu ei tee mieli seksiä. Ehkä kerran viikkoon voi hoitaa laukeamisen suihkussa nopeasti ilman sen suurempaa nautintoa. En halua merkistyksetöntä seksiä ja en ole kehenkään ihastunut/rakastunut.

Vierailija
449/548 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MILLOIN VTTU TAJUATTE, ETTÄ TÄMÄ ON N A I K K O S T E N PALSTA?! MYÖTÄHÄPEÄ TUOSTA RAJATTOMASTA TYHMYYDESTÄ.

Vierailija
450/548 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MILLOIN VTTU TAJUATTE, ETTÄ TÄMÄ ON N A I K K O S T E N PALSTA?! MYÖTÄHÄPEÄ TUOSTA RAJATTOMASTA TYHMYYDESTÄ.

Miksi tämä olisi vain naisten palsta?

Vierailija
451/548 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin on niin ihanaa ja hunajaista.

Sitten naisen päässä naksahtaa arki päälle, kaikki on huonosti ja dinosaurusten joukkotuho sekä painovoima ovat minun vikani.

Ja se jatkuva valitus, riitely, syyllistäminen, jankutus, kiukuttelu, voimaantuminen, itsenäisyysjulistukset, päsmäröinti, kiristysyritykset, haukkuminen ja halveksunta.

Minua ei tallota ja niinpä nainen keksii jälleen, että minä olen sittenkin tosi ihana mies.

On vaan se ongelma, että ajatus mistään intiimistä naisen kanssa on alkanut ällöttãä.

Oikeastaan koko nainen on alkanut ällöttää.

Muutan siis pois ja se on naiselle täydellinen yllätys, järkytys ja romahtamisen paikka.

Että parempi yksin, kuin naisen kanssa.

Aasialaisen naisen kanssa ei olisi ollut tuollaisia ongelmia.

Vierailija
452/548 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soija nostaa naisilla luontaisesti estrogeenitasoja, joten tekeekö se samaa miehille? Myös miehillä on estroa kehossa toki vähemmän kuin naisilla mutta näillä vegaaneilla halut ja miehisyys häviää kun popsitaan soijanakkeja

Ei kaikki kasvissyöjät syö soijaa, on muitakin papuja ja linssejä. Itse uskon, että visuaalisten seksuaalisten virikkeiden ylitarjonta vie miesten halut. Keho kun joutuu jatkuvasti reagoimaan seitinohuella kankaalla peitettyjen tutisevien per selihojen edessä, niin se alkaa rasittaa, oikeasti. Monet naiset pukeutuu arkena samoin kuin ennen viihteelle mentäessä.

Uskaltaako kasvissyöjää tuupata takaapäin? Jos ne kerta mätänee ruokavalionsa takia sisältäpäin, niin käry voi olla melkoinen jos se turauttaa kunnon leijan.

Vierailija
453/548 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska elämässä on muitakin mielenkiintoista. Seksi on lopultakin aika tylsää. Enempi sellaista ”väkisin innostumista”.

Seksiä meillä on joskus ja jouluna. Silloin kun tekee mieli. Pari kertaa vuodessa, yleensä lomalla. Mukavaa meillä on yhdessä ihan arkena ja olemme toistemme parhaita kavereita. Harrastamme ja nauramme paljon.

Pari tenavaa on saatu ja ne on maailmalla. Eli siltä osin velvollisuudet hoidettu.

Lyhyesti: Elämässä on kiinnostavampia asioita, kuin jatkuva parittelu.

Elämä ilman seksiä on todella tylsää... Vähän on niitä asioita jotka ovat lähellekkään yhtä kivoja kuin seksi. Ei yhtäkkiä tule ainuttakaan mieleen...

Elämässä on kivempia tai yhtä kivoja asioita kuin sksi, mutta niissä hyvä olo ei ole välttämättä yhtä helposti saavutettavissa. Lisäksi sksissä (jos se on molemmista osapuolista aidosti hyvää ja hyvältä tuntuvaa) ei ole hirveästi huonoja puolia, vaan useita positiivisia vaikutuksia.

Esimerkiksi alkoholin juontihan olisi oikein kivaa, mutta siinä on niin paljon huonoja puolia, että en harrasta sitä nykyään enää ollenkaan (haitallista elimistölle, lihottaa, pöhöttää, tekee krapulan, vie rahaa, hengitys haisee, havaintokyky, koordinaatio ja sosiaaliset estot katoavat jne).

Vierailija
454/548 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin vaimoani? En ole velvollinen antamaan sille.

Vierailija
455/548 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M51vee kirjoitti:

Laihduttakaa miehet.

Vaimoni painaa minua enemmän ja painoindeksi sanoo että olen normaalipainoinen.

Vierailija
456/548 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku mutta vastaan kuitenkin. Matalat testot. Mistä lie johtuu, stressi, liian kova liikunta, kemikaalit vai synnynnäistä. Ja kun ei ole tyytyväinen omaan tilaansa muutenkaan, niin ei tee mieli seksiä koska ei usko olevansa haluttava kenenkään silmissä.

En tiedä miten nämä sitten pätevät parisuhteessa.

Näin juuri.Hyvään seksiin tarvitaan itseluottamusta. Puolin ja toisin.

457/548 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku mutta vastaan kuitenkin. Matalat testot. Mistä lie johtuu, stressi, liian kova liikunta, kemikaalit vai synnynnäistä. Ja kun ei ole tyytyväinen omaan tilaansa muutenkaan, niin ei tee mieli seksiä koska ei usko olevansa haluttava kenenkään silmissä.

Liian rankka liikunta ei taida keskimäärin olla syy nykyään miesten halujen laskuun 😂

Salitreenin jälkeen salin suihkussa parin kaverin kanssa riittää ...  

Vierailija
458/548 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on 32-vuotias.

Ei ole enää kiihottavan näköinen niinkuin kymmenen vuotta sitten.

Kurjaa, että te molemmat vanhenette.

Yllättävän harva mies ymmärtää vanhenevansa, vaikka vaatteet kiristävät, harva hiuspeite on vedetty rasvalla kaljua peittämään ja naamaa ja hanuria on kaksi kertaa aiempaa enemmän. :D

Toki mieskin vanhenee. Mutta ei se tee siitä vanhentuneesta naisesta yhtään sen viehättävämpää.

Kai jokainen tietää, että kumppani vanhenee. Jos sitä ei kestä, ei kannata alkaa suhteeseen ollenkaan.

Länsimainen nainen kun rupsahtaa ennen kuin ehtii kissan sanoa, niin on paljon parempi, että ottaa nuoren aasialaisen naisen. Terveet elämäntavat, ei mt-ongelmia, ei lääkityksiä, ei ehkäisypilsuja, ei läskiä, ei päänsärkyjä, kun pitäisi rakastella, eivät pidä kirjaa, kuka siivoaa, tiskaa ja pesee pyykkiä. Osaavat tehdä maittavaa ruokaa ja suorastaan nauttivat, kun saavat kokeilla kaikenlaista, myös suomalaisia makuja. Ovat iloisia, joten tuovat päivänpaistetta myös kaamokseen.

Tuo kaikki pitänee paikkansa.

Mutta miehen pitää olla varakas ottaakseen aasialaisen naisen.

Se on raakaa kaupankäyntiä.

Perheelle pitää maksaa tästä naisesta ja maksammiselle ei loppua näy.

Mutta jos tähän on valmis, niin eikun vaan.

Vierailija
459/548 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri.Hyvään seksiin tarvitaan itseluottamusta. Puolin ja toisin.

Itseluottamus alkaa 18/5 koosta ja sitä ei ole. Siksi ei ole seksiäkään. Muutama nainen on joskus feikannut sängyssä että tykkäsivät. Kilttiä kun viitsivät näytellä jopa vuosia.

Vierailija
460/548 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä harrastaa seksiä jos maan vetovoima on suurempi kuin rouvan? Laskekaa vektorit yhteen niin resultantti = kärki alaspäin 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi