Ja TT ja Seiti ketju hävisi
Kommentit (13)
mode sai perheen ruokittua, pakolliset kotityöt suoritettua ja palasi av-hommiin.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 19:03"]Olisko aika hankkia oma elämä ja omat draamat...
[/quote]
juuri näin! Olen yrittänyt sanoa samaa joka ketjussa mikä tästä aiheesta on aloitettu. Ei vain mene jakeluun.
Tsekkasitteko sen kämpän myynti-ilmon?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 19:11"]Tsekkasitteko sen kämpän myynti-ilmon?
[/quote]
kuka myy?
ainakin minä ilmoitin ketjun asiattomaksi ja uskon etten ole ainoa.
niin ja piti viellä sanomani, etten ole Seidi.
lopettakaa nyt jo! olette uskomattoman typeriä.
Ei ole edes ensimmäinen torkeä temppu minkä tt vaimolleen teki. Jokunen vuosi sitten postasi kuvia vaimon intiimipaikoista eräälle nettipalstalle.
Miksi nuori nainen on aina se ketä näissä huoritellaan ja haukutaan rumaksi? Kertoo aika paljon teidän naiseudesta. Eikö kannattaisi antaa hänelle vaikka edes vähän asiallisempaa kritiikkiä tai mielipiteitä?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 19:14"]ainakin minä ilmoitin ketjun asiattomaksi ja uskon etten ole ainoa.
niin ja piti viellä sanomani, etten ole Seidi.
lopettakaa nyt jo! olette uskomattoman typeriä.
[/quote]
Kyllä se Seidi ketju oli tosi luokaton ja törkeä, että ei ihmekään, että poistui. Ja mammat ihmettelee, kun bannia tulee, niin miksihän? Toivottavasti tässä tapauksessa modet jaksaa pysyä virkeänä ja heti tuollaiset poistoon. Juu ja en myöskään ole kumpikaan näistä ko. henkilöistä.
Joops, nämä "hevosnaama", "säälittävä huora" ja "ruma" kertoo jo aika lailla kaiken näistä ketjuista ja niihin kirjoittavista.
Ei hätää. Uusia ilmestyy kuin sieniä sateella. Mikään ei ole av-mammalle mieluisampaa, kuin ruotia muitten parisuhdeasioita. Paitsi ruotia niitä, jos osallisena on parikymppinen fitnesspimu. Kyllä näitä ketjuja moden harmiksi tulee piisaamaan.
Olisko aika hankkia oma elämä ja omat draamat...