Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin ihastukselleni pakit

Vierailija
30.01.2015 |

Jos niin voi sanoa. Molemmat olkaa varattuja, mutta yksi ilta sai ainakin minut huomaamaan, että siinä on elämäni mies. Johtuen siitä ettei hänellä ole vielä lapsia ja siitä että mun lapsiluku on jo täynnä en ottanut häneen yhteyttä tuon illan jälkeen vaikka mieleni teki ja tekee vieläkin. Nähdään toisinaan jatkoissakin, en tiedä tulenko ratkaisuni taustoja kertomaan hänelle vielä joskus.. Toivon hänelle kaikkea hyvää mutta toivon myös, että vielä joskus voimme olla yhdessä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui sentäs!

Vierailija
2/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpas jotenkin ylijärkevä. Olisiko edes kannattanut kysellä mieheltä, että onko tuolla lapsiasialla merkitystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 19:06"]Ootpas jotenkin ylijärkevä. Olisiko edes kannattanut kysellä mieheltä, että onko tuolla lapsiasialla merkitystä?
[/quote]

En minä uskaltanut edes ajatella sitä ääneen.

Vierailija
4/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sitten sitä mieltä, että vaikka on varatut ihmiset tahoillaan, niin tällaisessa tilanteessa saa olla itsekäs ja lähteä tavoittelemaan omaa onneaan?

Vierailija
5/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tarkoitat pakeilla?

Vierailija
6/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo viesti. Miten annoit pakit? Mies ei tehnyt mitään aloitetta, mutta silti sait annettua pakit? Tietääkö mies niistä edes?
.
Terv. 34v. nainen, jonka lapsiluku on täynnä ja seukkaa lapsettoman miehen kanssa.

Vierailija
7/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:51"]

Outo viesti. Miten annoit pakit? Mies ei tehnyt mitään aloitetta, mutta silti sait annettua pakit? Tietääkö mies niistä edes? . Terv. 34v. nainen, jonka lapsiluku on täynnä ja seukkaa lapsettoman miehen kanssa.

[/quote]

Oltiin yhdessä yksi ilta, mies halusi jatkaa, minä pakenin paikalta. Enkä ottanut yhteyttä jälkeenpäin, vaikka hän yhteydenottoa mun puolelta halusikin. En vain voinut alkaa sekoilla kahden perheen elämällä, vaikka tiedän että olisin hänen kanssaan onnellisempi kuin nykyisessä liitossani. Jokin kolahti ja lujaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi