Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko sairaaloiden koronapotilaat kaikki sairaalassa koronan vuoksi?

Vierailija
13.11.2021 |

Vai onko luvuissa myös sellaisia, jotka ovat siellä jonkin aivan muun takia ja on sitten testatessa vain todettu koronapositiivisiksi?

Ja jos on noita muita, niin onko paljonkin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, eikä kaikki koronakuolleet ole edes kuollut koronaan. Plandemiaan liittyy suuri kusetus.

Uskotko myös siihen, kuten monet kaltaisesi, että rokottamattomille rakennetaan parhaillaan leirejä :D

Vierailija
22/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaisen tiedon kymmenestä tartuttajasta varmaan on jakanut messias postin ola ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein koronan lisäksi muitakin syitä

Vanhuus

Lihavuus

Sairaudet

Rokottamattomuus

Vierailija
24/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä .uutakaan kuin silkka jusetus.

Ensin oli 5kk koronakuolemia ( thl ) mutta 5 / 2020 thl muutti ilmiön KORONAN AI-KAI-NEN KUOLEMA !!!!!!!!!

Hippanen ero , ja kun vielä tiedettiin että nämä aikaiset kuolemat toteutuivat monisairailla joiden keski ikä oli 86 vuotta , ja huom , ilman koronan aikaista kuolemaa se on 84 vuotta!!!!!!!!

Miksi lääketiede / rokotefirmat eivät saisi toimia kuten muut autojobbarit , pörssikauppiaat , juristit , rakennus ala.......hallitus , valtio ,MEDIA............kaikki ihmiset tonkivat omaa napaansa , riippumatta ammatista , vahva luonne vs heikko , eläinmaailmassa vahvin jatkaa ja vahvistaa polulaatiotansa.

Kannattaa nauttia ajasta eikä ajan loppumisesta.

Vierailija
25/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne on vanhuksia jotka olisi muutoinkin kuolemassa.

Vierailija
26/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt myydään kaikkialla vain rokotetta , ruokavaliolla , liikunnalla , auringolla , unella , ystävillä , positiivisyydellä ei ole mitään virkaa , ainut mikä nyt on myynnissä on , ota rokote , ota rokote , ota rokote , pysy konerossa , eristäydy , lue median psykologisia tykityksiä kaiken aikaa , pelkää , ota rokote , ota rokote , seuraa ja syyllistä rokottamattomia , ota rokote.

Alkaa olla zombeja jo niin paljon että mielusti olen omissa taloissani.

Vierailija
27/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hoitajan joka on työskennellyt myös Koronapotilailla.

Hän kertoi että suurimman ongelman aiheuttaa henkilökuntapula ja Koronasta johtuvat muut toimet jotka rajoittavat muuta hoitoa.

Itse tauti tapaukset ei ole ollut niin paha kuin nyt vaikka mediasta saa lukea.

Vierailija
28/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotemyönteiset ovat joutuneet tilanteeseen että edes vauvasivuilla tulee alapeukkua vaikka miten yrittävät perustella ajamaansa agendaa , tämän näkee jo jokaisesta aloituksesta , OLETTE HÄVINNEET , massa psykoosi kääntyi vastaan .

Rokotuspakko , buahaaaaaaaäaaaa

Työpaikka voi vaatia rokotteen , siitä kieltäytyminen aiheuttaa maximissaan lomautuksen , 5 päivää karenssia ja alkaa 2000e kk loma liiton päivärahoilla , kyllä on odotettu tätä jo vesi kielellä , sitten voi tehďä keikkahommaa 0 tuntilaisena miten itse lystää rokotevapaissa töissä..........pakko päälle heti käy minulle.......

Vierailija
29/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä potilaspaikkoja haluta muutenkaan antaa eläkeläisten käyttöön kuin pakosta , tulee halvemmaksi valtiolle kun ollaan vaan valmiudessa ja etsitään koronaa , saadaan työllistää nuoria työläisiä mitkä muuten makaisi te toimiston asiakkaina...

Vierailija
30/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntitäti kirjoitti:

Nyt myydään kaikkialla vain rokotetta , ruokavaliolla , liikunnalla , auringolla , unella , ystävillä , positiivisyydellä ei ole mitään virkaa , ainut mikä nyt on myynnissä on , ota rokote , ota rokote , ota rokote , pysy konerossa , eristäydy , lue median psykologisia tykityksiä kaiken aikaa , pelkää , ota rokote , ota rokote , seuraa ja syyllistä rokottamattomia , ota rokote.

Alkaa olla zombeja jo niin paljon että mielusti olen omissa taloissani.

Paljonko se rokote maksaa? Olen nähnyt vain kateettomia lupauksia verkostomarkkinoijilta.

Vierailija
31/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkosuomaa kirjoitti:

Rokotemyönteiset ovat joutuneet tilanteeseen että edes vauvasivuilla tulee alapeukkua vaikka miten yrittävät perustella ajamaansa agendaa , tämän näkee jo jokaisesta aloituksesta , OLETTE HÄVINNEET , massa psykoosi kääntyi vastaan .

Rokotuspakko , buahaaaaaaaäaaaa

Työpaikka voi vaatia rokotteen , siitä kieltäytyminen aiheuttaa maximissaan lomautuksen , 5 päivää karenssia ja alkaa 2000e kk loma liiton päivärahoilla , kyllä on odotettu tätä jo vesi kielellä , sitten voi tehďä keikkahommaa 0 tuntilaisena miten itse lystää rokotevapaissa töissä..........pakko päälle heti käy minulle.......

😂 muutama hul lu palstailee täällä vs yli 80% rokotekattavuus.