Keneen olet ihastunut?
Kommentit (24)
Kolmekymppiseen työkaveriini. Hänen niskansa ja kielensä. Pilkkeensä silmäkulmassa. Panisin.
M39
Alle kolmekymppiseen työkaveriini. Kauniit kasvot, pyöreä peppu ja sexy ääni. Panin. M49
Olen ihastunut Antreihin. Panisin häntä jos voisin.
Helena. Kaunis ja hymyilevä nainen.
Lapseni kaverin isään, tuttuuni. Mä niin haluan sen, ja tiedän että se on vastavuoroista. Olosuhteet tiellä.
Tällä hetkellä en keneenkään. Yli 20 vuoden suhteen aikana on ollut useita ihastuksia, parin kanssa on tosissaan houkutellut vaihtaminenkin... M ja S, muistelen lämmöllä.
M43 kirjoitti:
Tällä hetkellä en keneenkään. Yli 20 vuoden suhteen aikana on ollut useita ihastuksia, parin kanssa on tosissaan houkutellut vaihtaminenkin... M ja S, muistelen lämmöllä.
Miksi et vaihtanut! Eikös vanha sanonta ole että vaihtamalla paranee
Ladyboy. Nätti ja isot tissit ja iso kalu. On maksullinen. Joten unohdan ihastukseni.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni kaverin isään, tuttuuni. Mä niin haluan sen, ja tiedän että se on vastavuoroista. Olosuhteet tiellä.
Lapseni kaverin äitiin. Haluan häntä, ja tiedän sen olevan vastavuoroista. Sopivat olosuhteet vielä löytyy😉
Valitettavasti en tällä hetkellä ole ihastunut keneenkään. Voisin ollakin, sinkkuihminen. Mutta kun en ole. Surullista, mutta ei kuolemaksi. Kyllä näinkin voi elää, ja elää ihan hyvinkin. Mutta en hanttiin laittaisi jos...
Omaan rakkaaseen mieheeni, kaikkien näiden vuosien ja viime aikojen koettelemusten jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Miksi et vaihtanut! Eikös vanha sanonta ole että vaihtamalla paranee
Asioilla on monta puolta, pelkkä tunne ja halu edellä meneminen tuskin on kovin viisasta. Ehkä mää vaan oon tylsä jalat maassa -tyyppi...
Minnaan, hyvä huumori, pilke silmäkulmassa... helposti lähtisin mukaan jos jotain ehdottaisi.
Työkaveriin, noin 40 nainen.