Lentosuukko lääkäriltä
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko tunnustaa että olen ihastunut työterveyslääkärin. Hän on aina niin kiltti ja kohtelias, ymmärtäväinen, ei koskaan huuda tai hauku kuten oma mies. Sinne on aina ilo mennä, toisin kuin kotiin.
Lääkäriparat. Tekevät työtään ja ihmiset ihastuvat.
Mitä parkaa siinä on etteivät tiedä näistä?
En ymmärrä kommenttia.
Miksi lääkäriä pitäisi sääliä, koska ei tiedä asiakkaan olevan ihastunut häneen? Ymmärsit kyllä.
Kyllä toisen ihastuksen yleensä vaistoaa. Voi varmaan tulla kiusaantunut olo, tai sellainen, että ei taas.
Lääkäri fiksuna ihmisenä osaa varmasti hankkiutua tällaisesta asiakkaasta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko tunnustaa että olen ihastunut työterveyslääkärin. Hän on aina niin kiltti ja kohtelias, ymmärtäväinen, ei koskaan huuda tai hauku kuten oma mies. Sinne on aina ilo mennä, toisin kuin kotiin.
En ymmärrä kommenttia.
Miksi lääkäriä pitäisi sääliä, koska ei tiedä asiakkaan olevan ihastunut häneen? Ymmärsit kyllä.
Kyllä toisen ihastuksen yleensä vaistoaa. Voi varmaan tulla kiusaantunut olo, tai sellainen, että ei taas.
Lääkäri fiksuna ihmisenä osaa varmasti hankkiutua tällaisesta asiakkaasta eroon.
Tästä oli puhetta palstalla joskus. Joku sanoi, että asiakkaita ei noin vain siirrellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kommenttia.
Tästä oli puhetta palstalla joskus. Joku sanoi, että asiakkaita ei noin vain siirrellä.
Lääkäri hoitaa ja asiakas ihailee itsekseen. En ymmärrä ongelmaa.
Hyvä muistaa, että jokaisessa miehen ja naisen välisessä kohtaamisessa on ainakin pikkasen seksuaalista jännitettä.
Joskus paljon enemmänkin - myös lääkärin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä muistaa, että jokaisessa miehen ja naisen välisessä kohtaamisessa on ainakin pikkasen seksuaalista jännitettä.
Ihastumisellehan ei voi mitään ja asiakkaalle voi tulla tunnontuskia, että onko lääkärille tullut kiusaantunut olo tai ollaanko hänen työtään häiritty. Mutta varmaan tilanne ok, jos asiakas ainakin yrittää olla tuomatta ihastustaan esiin.
Aloitukseen vastaten: Jos aloitus ei ole trollausta, eikä asialla ole trolli, niin on ainakin ollut piristävällä tavalla erilaista. Jospa lääkärillä oli hyvä päivä..
😊
Vierailija kirjoitti:
Nyt, nyt. Ei kai nyt sentään! Oletko ihan tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en tiedä, vitsaileeko taas tämä kommentoija vai onko tosissaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hän on tosissaan. Olen itse ollut tilanteessa, jossa jotkin kipinät sinkoilivat, mutta se taisi olla enemmän sellaista älyllistä kipinöintiä. Käsin kosketeltavaa se kuitenkin oli. Siis lääkärin kanssa. Tästä on jo vuosia.
Itsellenikin on lääkäri heittänyt lentosuukon mutta se johtui siitä että olin jo ratkaissut hänen ongelmansa potilaan hoidon suhteen etukäteen jota hän tuli äärimmäisen kiireen keskellä selvittämään. Ei siis ollut kyse muusta kuin spontaanista helpotuksesta stressin keskellä. Olen siis itse hoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Itsellenikin on lääkäri heittänyt lentosuukon mutta se johtui siitä että olin jo ratkaissut hänen ongelmansa potilaan hoidon suhteen etukäteen jota hän tuli äärimmäisen kiireen keskellä selvittämään. Ei siis ollut kyse muusta kuin spontaanista helpotuksesta stressin keskellä. Olen siis itse hoitaja.
Ja varmaan olitte tuttuja töiden puolesta muutenkin. Tuota pitäisin aika normaalina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varmaan olitte tuttuja töiden puolesta muutenkin. Tuota pitäisin aika normaalina.
Kyllä, päivittäin yhteisiä potilaita vuosien ajan.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
1. Lähde nykyisestä suhteestasi, jos on niin paha olla.
2. Lääkäri on hoitanut työnsä kuten kuuluu, ollut asiallinen ja pätevä. Älä sekoita tunteita ammattilaisen työnkuvan mukaiseen käytökseen. Ei lääkärin huutaa ja haukkua kuulukaan..
3. Kuulostaa siltä, että olet ennemminkin ihastunut kuvaan tästä lääkäristä + omat mielikuvasi tekevät temppunsa. Et tunne häntä oikeasti ja aidosti, vain "työminän".
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen on hyvä muistaa, että jokainen joka tähän saa minkäänlaista tarttumapintaa on taipuvainen elämään elämäänsä alapäänsä ohjaamana... ihminen on aina enemmän kuin vain "lihakimpale" jota sillä silmällä täytyy katsoa ja kehitellä jännitettä välille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen on hyvä muistaa, että jokainen joka tähän saa minkäänlaista tarttumapintaa on taipuvainen elämään elämäänsä alapäänsä ohjaamana... ihminen on aina enemmän kuin vain "lihakimpale" jota sillä silmällä täytyy katsoa ja kehitellä jännitettä välille.
Niin tekevät alemman tason miehet.
Mulle lääkärit lähettää vaan kirjeen jossa jotain numeroita ja eräpäivä.