Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua kunnioitetaan

Vierailija
30.01.2015 |

Kun mä menen vaikka vessaan mä saan aina tilaa vaikka se olis kuinka täynnä. Jos mä haluan istuu johonkin tiettyyn pöytään mä saan sen paikan ja käsken poistumaan. Jos joku tanssii niin että se ärsyttää mua mä käsken poistumaan tai tönin sen muualle. Mun edessä on itketty ihan paniikissakin aika monta kertaa ja mulle tarjiotaan aina kun mä niin sanon. Mulle on haluttu lainata ja ne ei välitä vaikka mä en maksaisi takaisin vaan ne sanoo että ei sen väliä ja unohdetaan. Koulussa aikanaan jotkut halusi tehdä munkin tehtäviä ja ostella mule jotain ja ne tarjosi mulle usein mutta mun kavereillakin oli ihan samat edut. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D Kiitos perjantai-illan nauruista!

Vierailija
2/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Oletpa miellyttävä ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kuulosta ollenkaan kunnioitukselta.

Vierailija
4/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öykkäri

Vierailija
5/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin palstalla:)

Vierailija
6/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 17:09"]

Just. Oletpa miellyttävä ihminen.

[/quote]

Pakko mun on olla. Ajattele että tätä on jatkunut jostain 12 vuotiaasta asti ja nykyään olen melkein 40. Suurin osa naisista vaan on pelkureita ja aika harvoin on joku ollut mua vastaan.  

Vierailija
7/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua pysty ymmärtämään kun joku toinen jolla on samat kokemukset. Mutta se tunne vaan on tajuttoman hyvä ja jälkeenpäin ollaan naurettu ihan vedet silmissä miten paljon jotkut voi pelätä. Mun elämän parhaita asioita ei paras mutta ihan parhaita.