Joululahjaideointia
Millaisia joululahjoja olette tänä vuonna aikeissa antaa läheisille? Entä mitä toivot itse?
Kommentit (9)
Toivoisin neulepuseroa, viiniä, suklaata, oopperaliput. Lahjaksi lapsille pieni summa rahaa ja miehelle tohvelit (toivoi itse, tilasi sopivat ja minä lupasin maksaa).
Oopperalippuja en taida saada mutta muuten tuntuu lupaavalta.
Ruokalahjoja.
Lahjottavani ovat huomattavasti varakkaampia kuin minä . Siksi itse tehdyt ovat millä heitä haluan muistaa. Kerään myös yrtit itse , joten niistä saan hyvinvointilahjoja.
Itse toivoisin oikein lämpimiä, pitkiä villasukkia. (Hillittyjä, ei Anelmaisia, vaikka sievät ovatkin.)
Itse annan lahjaksi pari kirjaa, yöpuvun, kosmetiikkaa ja seinäkalenterin.
Mies saa sikareita, sisaret suklaata ja kahvia ja kosmetiikkaa. Ostan tuotteita, joista varmuudella tiedän heidän pitävän.
Suvun vanhemmille ihmisille ostan kukkia ja suklaata.
Kummilapset saa kuka mitäkin, vanhemmilta kysyn vinkkejä niihin lahjoihin.
🇺🇦🇮🇱
Itse toivoisin uutta kahvikuppia, muutamaa kirjaa ja urheiluvaatteita.
Lähipiirille on ainakin tällä hetkellä menossa kuulokkeet, guessin swetari, torkkupeitto ja kirjoja.
Olisi kiva kuulla vinkkejä itsetehtyihin lahjoihin?
Vierailija kirjoitti:
Ruokalahjoja.
Lahjottavani ovat huomattavasti varakkaampia kuin minä . Siksi itse tehdyt ovat millä heitä haluan muistaa. Kerään myös yrtit itse , joten niistä saan hyvinvointilahjoja.
Samoin. On tulossa esim. yrttisuolaa, jalkakylpypommeja, yrttiöljyä , saippuaa jne.
Teetä, kahvia ja suklaata. Varma lahja.