Yrittäjät on noloja
Naapurin rouva on yrittäjä ja on niin polleana, kun elämänkoulu-yrittäjämiehellä on suuret tulot. Jatkuvaa hienovaraista kehuskelua, aina uusia autoja, vaatteita jne. Minun mieheni on sentään lääkäri ja itsekin olen akateemisesti koulutettu. Ehkä emme ole aivan yhtä hyvätuloisia, mutta ihmisinä olemme tärkeämpiä. Lääkärit pitävät tätä yhteiskuntaa pystyssä, eivät rahanahneet yrittäjämoukat.
Kommentit (24)
No täällä yksi yrittäjä ja en tiennyt näin suuresti ärsyttäväni sinua rakas naapuri :)! Pyydän myös anteeksi että taas ostin itselleni mieluisen auton mitä miehesi kanssa vihreänä kateudesta tonttimme rajalla kuolaatte..
Jookyllä mä arvostan tuhat kertaa enemmän lääkäreitä kuin riistäjäyrittäjiä. Tuomarit, lääkärit, poliisit, sairaanhoitajat, palomiehet ja virkamiehet pitää tämän maan pystyssä.
Halleluja halulla, ylistämme Jeesusta! Terveisiä elämänkoulun tarkkikselta! Täältä ponnistetaan!
Yrittäjä=riistäjä. Suomessa on niin kalliit hinnat ja paljon työttömyyttä, koska riistäjäyrittäjät pitää minimityövoimaa ja ottaa maksimikatteen. Lääkärit on hienoja ihmisiä, niille voitais maksaa enemmän.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:29"]Jookyllä mä arvostan tuhat kertaa enemmän lääkäreitä kuin riistäjäyrittäjiä. Tuomarit, lääkärit, poliisit, sairaanhoitajat, palomiehet ja virkamiehet pitää tämän maan pystyssä.
[/quote]
Vaikka tämä onkin trolli, niin kysynpähän kuitenkin että kenen sä luulet maksavan niiden palkat?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:29"]Jookyllä mä arvostan tuhat kertaa enemmän lääkäreitä kuin riistäjäyrittäjiä. Tuomarit, lääkärit, poliisit, sairaanhoitajat, palomiehet ja virkamiehet pitää tämän maan pystyssä. [/quote] Vaikka tämä onkin trolli, niin kysynpähän kuitenkin että kenen sä luulet maksavan niiden palkat?
[/quote]
Tiedätkö kuinka paljon lääkäri maksaa veroja? Sitäpaitsi aika iso lääkäreistä työskentelee yksityissektorilla esim. keikkalääkäreinä. Eli lääkärit maksaa yrittäjien tuet.
Kyllä virkamies on aina hienompi kuin yrittäjä.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:29"]Jookyllä mä arvostan tuhat kertaa enemmän lääkäreitä kuin riistäjäyrittäjiä. Tuomarit, lääkärit, poliisit, sairaanhoitajat, palomiehet ja virkamiehet pitää tämän maan pystyssä. [/quote] Vaikka tämä onkin trolli, niin kysynpähän kuitenkin että kenen sä luulet maksavan niiden palkat?
[/quote]
Tiedätkö kuinka paljon lääkäri maksaa veroja? Sitäpaitsi aika iso lääkäreistä työskentelee yksityissektorilla esim. keikkalääkäreinä. Eli lääkärit maksaa yrittäjien tuet.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:32"]
[/quote]
[/quote]
Ootko ihan pahvi? Suomessa maksetaan veroja sen mukaan mitä tienataan, ei sen mukaan mitä ammattia harjoittaa. Ja kuule ei ole yritystukia näkynyt. :DDD Joko sä trollaat tahallaan tai sitten sulla on tosi ihmeellinen käsitys siitä miten yhteiskunta pyörii.
Eikö kukaan keksi mitään uutta? Aina tätä samaa. Elena hieman piristi av:tä kun puhuttiin jostain uudesta ihmisestä, mutta voi hyvänen aika ap, ei tällainen enää nappaa.
Tuohon lääkärin vertailuun voidaan ottaa esim. Kone, jonka liikevaihto on 7,3 miljardia. Tästä liikevoittoa 8,6%, voimme siis miettiä veron osuutta valtion kassaan vs. Yyber lääkäri.
Suojatyöpaikasta huudellaan. Hauskoja nämä keskiluokkaiset elätit..
Terveyspalveluillako ne verot kerrytetään joilla maksetaan julkisen sektorin palkat? Oikeesti ei kukaan voi olla näin naivi, että luulee lääkärinpalkkoihin riitävän lääkärien verot.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:25"]
Naapurin rouva on yrittäjä ja on niin polleana, kun elämänkoulu-yrittäjämiehellä on suuret tulot. Jatkuvaa hienovaraista kehuskelua, aina uusia autoja, vaatteita jne. Minun mieheni on sentään lääkäri ja itsekin olen akateemisesti koulutettu. Ehkä emme ole aivan yhtä hyvätuloisia, mutta ihmisinä olemme tärkeämpiä. Lääkärit pitävät tätä yhteiskuntaa pystyssä, eivät rahanahneet yrittäjämoukat.
[/quote]
Olette ihmisinä tärkeämpiä?
No tulee se pudotus jossain vaiheessa sinullekin ja tajuat, että et ole koulutuksesi ja ammattisi perusteella yhtään sen korkeammalla kuin kukaan muu.
Kiitos päivän nauruista :) t. Yrittäjä
Huono provo. Lääkärit (oikeat) on ihan fiksua porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:34"]
[/quote]
[/quote]
Eli monet lääkäritkin toimivat yrittäjinä. Eikö juuri yrittäjyys ollut tämän ketjun aloittajan mielestä noloa?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:25"]
[/quote]
Mikä niitä yrittäjiä nolostuttaa? Vai onko tämä teinitermi? Uusi merkitys nolouden tunteelle, vai.
Vähäks oot teini, kekkekkekkekkkeeeee!!!
Mites sitten ap jos lääkäri on yrittäjä? Käsittääkseni yksityisillä lääkärikeskuksilla voi tienata ihan mukavasti. Ja maksaa samalla myös muutaman muun ihmisen elanto, omassa firmassa ja välillisesti. Onko tällainen yrittäjä jossain ikuisessa madonreiässä: paska ihminen - lääkäri - paska ihminen - lääkäri - pas...
PS: Millä sektorilla olet töissä?
Heh, on aika huono, hieman enemmän yritystä peliin..