Ei helvata, yli miljoona TÄSTÄ????
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8981840
mikä toi edes on? ihme kelomökkisekamelska. ja siis Lauttasaaressa. ja putkiremppa tulossa.
huhhuh. nyt on kyllä hinta vähän hakusessa vaikka sijainti onkin ihan jees.
Kommentit (35)
Putkiremppa tulossa, siksi noin halvalla : D
No voi halleluja...kyllä tuo Luumäen satulinna on jotain aivan out of this world. Kammottavan mautonta megapröystäilyä.
Sijainti, sijainti ja sijainti, siitä se hinta määräytyy.
Teleporttaanpa itseni Lappiin *menee alakertaan*.
Se on kyllä hassua, miten jotkut ovat valmiita alueen takia maksamaan mitä vain. Lauttasaarta pidetään suosittuna alueena, ja onhan siellä meri lähellä joka puolella. Se mikä tuossa asunnossa maksaa, on sijainti, sijainti ja vielä kerran sijainti. Pidän tosin jopa Lauttasaareksi ylimitoitettuna tuota hintaa. Tuskin tullaan lopullista kauppaa tekemään yli miljoonalla. Myyntiaikakin voi olla pitkä, hinnan ja alkamassa olevan putkiremontin takia.
Siis olen kyllä ap kanssasi samaa mieltä, mutta satun tietämään, että saman kuntoisia/tasoisia rivarikämppiä on mennyt Lauttasaaressa noin 700-900 tuhannella. Eivät ole olleet noin lähellä rantaa, joten tuo merinäkymä luultavasti on perusteena tuolle hinnoittelulle. En itse ikinä maksaisi, mutta tuntuu aina löytyvän joku hullu, joka maksaa.
"Sijainti, sijainti, sijainti." Argh, keksikää jokin muu hokema! Kiinteistönvälittäjien selitys ylihintaiselle paskalle.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:27"]
Siis olen kyllä ap kanssasi samaa mieltä, mutta satun tietämään, että saman kuntoisia/tasoisia rivarikämppiä on mennyt Lauttasaaressa noin 700-900 tuhannella. Eivät ole olleet noin lähellä rantaa, joten tuo merinäkymä luultavasti on perusteena tuolle hinnoittelulle. En itse ikinä maksaisi, mutta tuntuu aina löytyvän joku hullu, joka maksaa.
[/quote]
Oho, menikin se putkiremontti pointti ohi. Noissa minun esimerkeissäni ei ollut putkiremontti tulossa. Eli on kyllä todella ylihinnoiteltu.
Ei kai se hulluutta vaadi, jos rahaa löytyy? Kai monikin mielellään tuollaisen kämpän ottaisi, ihan meren rannassa?Sisustusta minusta on turha haukkua, jokaisella lienee oikeus laittaa sellainen koti, jossa itse viihtyy. Mulle tuo kyllä kelpaisi paremmin kuin hyvin jo kokonsakin puolesta, täpikkää vaan puuttuu : (
Asunnosta en tykkää. Mutta ruokasalin ja makuuhuoneen kalustot voisin ostaa heti kohtuuhintaan! Ihanat!!
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:28"]
"Sijainti, sijainti, sijainti." Argh, keksikää jokin muu hokema! Kiinteistönvälittäjien selitys ylihintaiselle paskalle.
[/quote]
Sijainnin merkitys vaan on totta Helsingissä, jossain määrin toki kaikkialla, mutta täällä erityisesti.
Totta kai sijaintiin vedoten yritetään surkeastakin loukosta enemmän kuin minkä arvoinen se on. Esimerkiksi tämä ap:n linkkaama asunto ei todellakaan ole yli miljoonan arvoinen. Saahan sitä pyytää, mutta tyhmä on joka maksaa.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:28"]
[/quote]
Sijainnin merkitys vaan on totta Helsingissä, jossain määrin toki kaikkialla, mutta täällä erityisesti.
Totta kai sijaintiin vedoten yritetään surkeastakin loukosta enemmän kuin minkä arvoinen se on. Esimerkiksi tämä ap:n linkkaama asunto ei todellakaan ole yli miljoonan arvoinen. Saahan sitä pyytää, mutta tyhmä on joka maksaa.
[/quote]
Olen asunut 50 vuotta Helsingissä, joten varmasti tiedän mikä merkitys sijainnilla on. Mutta kuten itsekin totesit, tätä klisheetä käytetään yleensä ylihintaista loukkoa myytäessä :)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:16"]
Rivitalon pääty päälle miljoonan. O_O Onpa talot täällä Keski-Suomessa sittenkin halpoja.
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/4380888/ketju/iltalehden_uutinen_lapsen_koulukyydista/sivu/2
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:46"]
Rivitalon pääty päälle miljoonan. O_O Onpa talot täällä Keski-Suomessa sittenkin halpoja.
[/quote]
Ei tarvi ajaa kun 200km niin saa vuonna 2000 rakennetun aika nätin talon.. http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8404129
[/quote]
Tää on oikeasti hieno ja tyylikäs, wow.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:46"]
[/quote]
Ei tarvi ajaa kun 200km niin saa vuonna 2000 rakennetun aika nätin talon.. http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8404129
[/quote]En ollut uskoa että suomessa todella joku asuu noin!
[/quote]
no tuossapa tosiaan on jo yritystä. "sopii vaikkapa vapaa-ajankodiksi". no niinpäs sopiikin.