Apua, en muista otinko tamponin pois...
Siis oikeasti, en muista otinko edellisen pois ennen seuraavaa, kai sen tuntisi uutta tamponia laittaessa, jos siellä vielä edellinen olisi??
🥴
Kommentit (13)
Mulle on käynyt kerran noin. Sain onneksi molemmat pois 😅
Yhdellä mun tutulla ei tuntunut.
Piti käydä sit lekurilla otattaan pois. Itse kyllä huomaan jos on. Kokeile sormella.
No aika iso emätin saisi olla jos ei tiedä mitä siellä on sisällä.
Se on voinut livahtaa kohtuun ja synnytät sen joskus puolen vuoden kuluttua
Kyllä sen hajusta huomaat lähipäivinä.
Tsiisus, kai tästä on mentävä sitten kaivelemaan... Tai otan tuon juuri laittamani pois ja olen ilman, sittenhän huomaan vuodanko housuuni.
Vitura tätä naisen elämää😩
Ap
Mä olen kohta viisikymppinen akka ja aina käyttänyt siteitä. Äitini aikanaan opasti, että tamponeja ei kannata käyttää, koska oli hukannut narun ja oli työ ja tuska saada pois. Hyvin olen siteillä pärjännyt. Juuri oli kuukautiset.
Kiitos muistutuksesta; itse olin unohtanut just laittaa uuden ja istun tässä valkoisella sohvalla
Ite joskus unohdin ottaa tamponin pois ja huomasin vasta sitten seuraavaa pois ottaessa että jaa täällähän onkin näitä kaksi. Se vanhempi niistä haisi aika pahalle. Sen jälkeen olen ihan varmuuden vuoksi aina tarkistanut sormella että onko siellä sisällä mitään ylimääräistä
Käy makaamaan selällesi ja pyydä ystävääsi lyömään sinua pesäpallomailalla vatsaan. Kaikki ylimääräinen tulee kyllä ulos. p.s älä tee näin.
On täällä tätinaisilla pohjaton kuilu jos ei itse saa pois
Täytyy olla aika hörttä pussee jos ei moista tunne 🤢
Työnnä sormet syvälle ja tarkasta.