Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten narsisti kuvittelee että hänellä on jotain annettavaa esim. parisuhteessa?

Vierailija
12.11.2021 |

Mun kokemus narsistista on ainakin sellainen että jaksoi se leperrellä muutaman viikon mutta pian alkoi mun morkkaaminen ja keksi jopa omasta päästä kaikkia heikkouksiani kuten vaikka että olen draamanhaluinen. Ei voisi enempää olla väärässä kun luonteeltani olen ihan psykologin tutkimanakin konflikteja välttelevä ja siksi hänenkin kanssaan liian pitkään jaksoin katsoa tuota touhua. Näin jälkikäteen mieleen tulee välillä edelleen että mitä ihmettä hän oikein kuvitteli että hänellä on minulle annettavaa? Olen paremmin koulutettu, fiksumpi, empaattisempi, paremman näköinen ym. kuin hän ja hän koki jotenkin olevansa yläpuolellani ja että minä kaipaisin hänen ojennustaan? Kyllä vaan voi ihmetellä oikeasti. Kaltaiseni normaali ihminen ei vaan voi käsittää tuollaista näkökulmaa. Ja tuo käytös alkoi ihan muutamassa viikossa tutustumisestamme, ei yrittänyt edes mitenkään "valloittaa" minua sen kummemmin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai narsistin agenda olekaan antaa, vaan saada

Vierailija
2/9 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän heille tule mieleenkään että heidän pitäisi antaa jotain, koska muut ihmisethän ovat vain olemassa heidän tarpeitaan varten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kun tätä juuri en vaan tajua. Että olla parisuhteessa siksi että saa päivät pitkät arvostella toista? Miksi?

Vierailija
4/9 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kun tätä juuri en vaan tajua. Että olla parisuhteessa siksi että saa päivät pitkät arvostella toista? Miksi?

Korottaa itseään ja näyttää omaa erinomaisuuttaan kun muistuttaa toista jatkuvasti kuinka huono hän muka on. Tuntee itsensä vahvaksi kun saa lytättyä toisen. Siinä syitä. 

Vierailija
5/9 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi on tärkeää narsistillekin.

Vierailija
6/9 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korottaa itseään ja näyttää omaa erinomaisuuttaan kun muistuttaa toista jatkuvasti kuinka huono hän muka on. Tuntee itsensä vahvaksi kun saa lytättyä toisen. Siinä syitä. 

Lisäksi narsisteilla on tapana loisia kumppanin kustannuksella, ja pahimmassa tapauksessa narsistin kumppanista voi tulla parisuhteessa ilmainen piika, joka maksaa samalla kaikki kulut.

Vierailija
7/9 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksi on tärkeää narsistillekin.

Seksi oli suoraan sanottuna elämäni huononointa tämän kyseisen narsistin kanssa.

Vierailija
8/9 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä "suhde" ei tosiaan kestänyt paria kuukautta kauempaa kun tällainen persoonansa jatkuva korostaminen ja toisen lyttääminen tuntui niin oudolta. Aloittaako kaikki narsistit tämän arvostelunsa näin äkkiä vai olikohan tässä kyseessä vain vähän simppelimpi yksilö?

Vierailija
9/9 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi narsisteilla on tapana loisia kumppanin kustannuksella, ja pahimmassa tapauksessa narsistin kumppanista voi tulla parisuhteessa ilmainen piika, joka maksaa samalla kaikki kulut.

Huh, onneksi ei päästy noin pitkälle koskaan.