Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset ottavat sormuksen pois töissä?

Vierailija
12.11.2021 |

Ymmärrän käsitöissä, kun voi haittaa hommaa, mutta siis ihan tavallisissa toimisto hommisssa?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, en saanut mieheltä perustelua ja kiinnostaa tietää.

Vierailija
2/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset molempien sukupuolien kuntosaleilla.

Pelkästään naisille tarkoitetuilla saleilla sormukset pysyvät kyllä nimettömässä.

-salinainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan otin sen pois töissä koska se hiersi ikävästi naputellessa. Nykyään en edes laita sitä sormeen muutoin kuin juhliin tmv. missä pitää "edustaa".

Sormus taisi olla huti valinta aikanaan, olen monesti meinannut ostaa ihan sellaisen tavallisen hopeisen rinkulan testiin mutta en ole saanut aikaiseksi enkä nykyään pidä sitä enää tärkeänä, eipä tuo ole avioliittoani hetkauttanut suuntaan tai toiseen etten sormusta käytä.

Vierailija
4/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa panna toimiston naisia.

Vierailija
5/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienian vuoksi en laittas edes toimistotöihin. Omissa hommissa onneksi selkeä käyttökielto. Tämän nykysen pandemian aikana en ole vapaallakaan käyttänyt sormuksia ollenkaan.

Vierailija
6/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu alasta, missä työskentelee. Joissakin työpaikoissa ei saa käyttää koruja/sormuksia työtapaturman tai hygienian takia.

Vierailija
7/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu alasta, missä työskentelee. Joissakin työpaikoissa ei saa käyttää koruja/sormuksia työtapaturman tai hygienian takia.

Esim. hoito-alalla ei saa olla sormuksia tästä syystä. Ja baari-Mikkona tai -Miinana on myy paremmin, koska känniset flirttailee ja ostaa enemmän, jos luulevat voivansa pokaa.

Vierailija
8/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut kyttäävät pienintäkin juttua mitä työkaverit tekevät?

Vierailija
9/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset molempien sukupuolien kuntosaleilla.

Pelkästään naisille tarkoitetuilla saleilla sormukset pysyvät kyllä nimettömässä.

-salinainen

Olet siis seurannut näiden samojen naisten toimintaa sekä naisten salilla että sekasaleilla? Ja onnistunut tosiaan löytämään naisia, jotka käyvät molemmissa? Ja ilmeisesti useita, kun pystyt puhumaan yleistäen..

Sinulla menee aika paljon aikaa toisten ihmisten kyttäämiseen - ennätätkö itse treenata ollenkaan?

En käytä sormusta salilla, sillä se vain naarmuuntuu tangoista.

Vierailija
10/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygienian vuoksi en laittas edes toimistotöihin. Omissa hommissa onneksi selkeä käyttökielto. Tämän nykysen pandemian aikana en ole vapaallakaan käyttänyt sormuksia ollenkaan.

Itseäni on hirvittänyt, mitä se käsidesin kanssa läträäminen tekee sormuksille. - Näköjään kulta kestää.

Vierailija
11/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni on hirvittänyt, mitä se käsidesin kanssa läträäminen tekee sormuksille. - Näköjään kulta kestää.

Kyllä se sormus sen kestää, mutta se pitäisi dessata erikseen, että siitä olisi hyötyä. Joko pöpöt jää sormuksen alle tai leviävät sormeen siinä vaiheessa, kun otat sen pois ja laitat takaisin.

Vierailija
12/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmetyttää ne, jotka ei ota sormusta pois työpaikoissa, joissa korut on kielletty. Varmaan pelkäävät, että unohtavat olevansa naimisissa/kihloissa.

Vierailija
13/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän sormuksista jotain komboa lähes aina. Salilla toisinaan otan pois, tietyissä liikkeissä sormukset nipistää ja kämmeen sormuksien alapuolelle tulee kovettuma. Toisten sormusten kierrätystä en pahemmin seuraa.

Vierailija
14/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mielenkiintoisin on kysymys, miksi sormuksia käytetään. En itse ole menossa avopuolisoni kanssa naimisiin, mutta jos menisimme, en haluaisi sormusta eikä varmasti hänkään (kumpikaan meistä ei käytä koruja muutenkaan).

Onko sormuksen käyttämisen ajatus siis ilmaista muille, että "olen varattu"? Miksi se on tarpeen? Minä tiedän oikein hyvin olevani "varattu" ihan ilman sormusta.

Vierailija
15/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt sormuksia sitten koronan alkamisen. Mutta ennenkin saatoin ottaa sormukset pois vaikka käsiä rasvatessani, ja usein ne sitten unohtuivat pöydälle. Kaikki kyllä tietävät minun olevan naimisissa mieheni kanssa, ei sormuksien.

Vierailija
16/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. hoito-alalla ei saa olla sormuksia tästä syystä. Ja baari-Mikkona tai -Miinana on myy paremmin, koska känniset flirttailee ja ostaa enemmän, jos luulevat voivansa pokaa.

Urbaania legendaa.

Ei kännisellä logiikka riitä moiseen.

Naiset myy enemmän kun laittavat tissipaidan.

Miehet myyvät sen minkä myyvät.

Nimim.

25v tiskillä

Vierailija
17/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ota pois, vaan en pidä sitä koskaan missään muuallakaan. Miehellä ei edes ole, ei koskaan ostettu kihlasormuksia. Ei kyllä enää mahtuisikaan, vaikka en nyt älyttömästi ole lihonutkaan, vaikkakin jonkin verran kyllä, 47 kg:sta 56 kiloon. En käytä koruja ja ostin halvimman mahdollisen (maksoin itse, kun mulla oli tuollon parempi varallisuus), sain siitä ihottumaa muutamassa päivässä. 

Vierailija
18/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta mielenkiintoisin on kysymys, miksi sormuksia käytetään. En itse ole menossa avopuolisoni kanssa naimisiin, mutta jos menisimme, en haluaisi sormusta eikä varmasti hänkään (kumpikaan meistä ei käytä koruja muutenkaan).

Onko sormuksen käyttämisen ajatus siis ilmaista muille, että "olen varattu"? Miksi se on tarpeen? Minä tiedän oikein hyvin olevani "varattu" ihan ilman sormusta.

Eiku sen tarkoitus on muistuttaa sua siitä et oot varattu, daa...

Vierailija
19/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on symboli ja jäänne vanhoista tavoista, jolloin naimaton nainen oli arvottomampi. Nykyään enempi tapa ja jotkut ottavat tatuoinnin sen sijaan tai aivan muun korun.

Vierailija
20/38 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi panna työkaveria.