En kestä mulla on ihan hirveä vauvakuume. :(
Ikää jo 38v. Olisin vanha äiti. Lapsia jo 2 jotka isompia. Miehen kanssa ei mene edes tällä hetkellä hyvin. Hellyyttä eikä seksiä ole. Mies vain pelaa tietokoneella. Nyt vaan iski ihan tajuton vauvakuume tähän soppaan. En tiedä mitä tehdä? Olen pari vuotta kolmannesta lapsesta haaveillut ja mies näyttänyt vihreää valoa mutta kun ei ole seksiä en voi tulla raskaaksi. En kestä nähdä edes vauvoja. Tulee hirveä kaipuu vielä yhteen lapseen.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 07:06"]
Etkai lasta halua vaan sen takia että se jotenkin maagisesti parantais teijän suhteen?
[/quote]
En mä tiedä. En ole ajatellut tuota. Voipi olla. =/ En tiedä muutenkaan mitä tekisi. Mies ei osoita mitään kiinnostusta minuun. Ei halaa tai suukottele. Sanoo kyllä rakastavansa. =( Taidan olla aika rikki asian suhteen. En kestä eroakaan. En löytäisi ketään enää koskaan ja lapset asuisi rikkinäisessä perheessä. Yritän ajatella että meillä on kaikki hyvin.
ap
Hanki koira tai kissa. Siihen saa purettu hellyttä ja hoivaamista
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 07:13"]
[/quote]
heh, meillä on jo koira. Ei auta.
ap
Älä rupea vauvaa hommaamaan hetken huumassa. Sitten kun se siitä kasvaa siihe minäminä- ikään voi se tuntua yllättäen paljon rankemmalta kuin silloin edellisten aikaan kun olit nuorempi. Sulla on jo ikää taulussa kuitenkin jo 38 (en sano että olisit liian vanha äidiksi) jote voi olla raskasta. Ja se olisi sitten taas 18 vuotta lisää pois sun omasta elämästä.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 07:15"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 07:13"]
[/quote]
heh, meillä on jo koira. Ei auta.
ap
[/quote]
Toinen koira?
Lapsi olisi paras hankkia tasapainoiseen, onnelliseen suhteeseen. Siksi en tuossa tilanteessa lasta yrittäisi, vaan pyrkisin parantamaan suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 07:26"]
Älä rupea vauvaa hommaamaan hetken huumassa. Sitten kun se siitä kasvaa siihe minäminä- ikään voi se tuntua yllättäen paljon rankemmalta kuin silloin edellisten aikaan kun olit nuorempi. Sulla on jo ikää taulussa kuitenkin jo 38 (en sano että olisit liian vanha äidiksi) jote voi olla raskasta. Ja se olisi sitten taas 18 vuotta lisää pois sun omasta elämästä.
[/quote]
Mikä ihmeen minäminä-ikä? En ole huomannut sellaista omilla lapsillani jollet sitten tarkoita sitä kun lapset haluavat tehdä kaiken itse, vaikka taidot eivät vielä ihan riittäisikään, mutta mitä jaksamisongelmia siitä sitten seuraisi?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 07:48"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 07:26"]
[/quote]
Mikä ihmeen minäminä-ikä? En ole huomannut sellaista omilla lapsillani jollet sitten tarkoita sitä kun lapset haluavat tehdä kaiken itse, vaikka taidot eivät vielä ihan riittäisikään, mutta mitä jaksamisongelmia siitä sitten seuraisi?
[/quote]
Tietysti jos on helppo lapsi nii ei oo ongelmaa mutta jos on luonteeltaan viisas tai vähä tuittupää nii kyllä se lapsi voi olla aika vaativa
Juttele miehesi kanssa asiasta. Sillä se selviää.
Ja mä en käsittänyt niin, että haluat lapsen avulla parantaa suhdetta. Mä käsitin niin, että sulla on vauvakuume ja haluat kolmannen lapsen.
Tsemppiä.
Kerrot, että et kestä. Siitä on leikki kaukana. Hakeudu psykiatriseen päivystykseen. Välittömästi.
Etkai lasta halua vaan sen takia että se jotenkin maagisesti parantais teijän suhteen?