Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko ala-asteella oma itsesi?

Vierailija
29.01.2015 |

Siinäpä se kysymys. USkalsitko 0lla. Ja millaienn olit?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täysin, piti sitä vähän esittää, mutta ihan liikaa. Olin omapäinen nörtti, joka opiskeli omin päin luonnontieteitä ja matematiikkaa lukiotasolla, mutta oli muutamaa vuotta ikäisiään jäljessä sosiaalisissa taidoissa ja liikunnassa. Ei minua juuri kiusattu, mutta jäin ja jättäydyin usein ulos porukoista. Onneksi omasta kylästä löytyi pari kaveria, joiden kanssa teimme hulluja projekteja.

Vierailija
22/27 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis, että olin ihan liikaa oma itseni. Taipumalla edes vähän massan mukaan olisin varmaan saanut paremmat eväät myöhempään elämään. Kärsin vielä nelikymppisenäkin epäsosiaalisuudestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 00:20"]

En ollut. Olin todella ujo, hiljainen ja ahdistunut. Kiusaaminen alkoi ensimmäisellä luokalla ja jatkui yläasteen loppuun saakka. On ikävää, että nätti ja hyvätuloisesta perheestä tuleva lapsi joutuu muiden luokkalaisten kynsiin. Helppoa se on hyppiä alistuvan lapsen päällä.

[/quote]

Ei ruma ja köyhäkään ansaitse kiusaamista.

Vierailija
24/27 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei ruma ja köyhäkään ansaitse kiusaamista.

[/quote]

Vierailija
25/27 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella onnellinen ala-asteen loppuvaiheessa, elämän parasta aikaa. Yläaste pilasi kaiken.

Vierailija
26/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 06:45"]

En todellakaan. Olin ujo kynnysmatto, en huolehtinut hygieniastani ja sosiaaliset taitoni olivat olemattomat. Jos voisin pyyhkiä ala-aste -ajan elämästäni, niin tekisin sen heti.

[/quote] Näin taitaa olla aika monella tuon ikäsellä

Vierailija
27/27 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta tunnistan itseni enemmän ala-asteaikaisesta minästäni kuin teiniminästäni. Arvomaailmani on paljon lähempänä lapsuuteni arvomaailmaa ja käytökseni ala-asteikäisenä oli paljon loogisempaa ja samaistuttavampaa. Teini-ikäni oli siis saatanan angstinen ja vaikea, vaikka en edes mitään oikeita vastoinkäymisiä joutunut kohtaamaan. Olin myös todella naivi ja mustavalkoinen. Nykyinen elämäni vastaa lapsuuteni ihanne-elämää: tavallista, mukavaa arkea ja miellyttävä työpaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä