Kuinka vanha mies voi olla vielä "nuorekkaasti hyvännäköinen"
Kommentit (38)
Jotkut äärimmäisen harvat miehet ovat ok-näköisiä vielä 50-vuotiaina, eivät tietenkään vedä vertoja puolta nuoremmille, mutta siis ikäisekseen ok. Yleensä kuitenkaan en pidä hyvännäköisinä yli 40-v miehiä, miehet rupsahtavat niin nopeasti sitten kun alkavat rupsahtaa.
Miksi pitäisi näyttää nuorekkaalta? Viriililtä voi näyttää, jos on sellainen, mutta sitäkään ei oikein voi teeskennelllä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 22:56"]
Miksi pitäisi näyttää nuorekkaalta?
[/quote]
Paljon on heitä jotka yrittävät olla epätoivoisesti nuorekkaita mutta kuinka vanhana se vanhimmillaan voi vielä näyttää hyvältä?
Kun pitää huolta itsestään, on sinut itsensä kanssa ja sisäisesti kaunis, niin se näkyy positiivisesti ulkoisestikin oli kyse naisesta tai miehestä.
Lähes kaikki miehet jotka mun silmään näyttää hyvältä on noin 40-45 vuotiaita. Ja pitää mainita mm. Leonardo Di Caprio, David Beckham ja mitä kaikkia muita niitä nyt onkaan.
Mun mies on jo 50v mutta jostain syystä ei näytä vanhenevan yhtä nopeasti kuin kaverinsa. Tämän huomaa erityisesti valokuvissa. Ei rypyn ryppyä vielä (samat naururypyt kuin 30v:nä). Toki tyylikäs ja vähän rohkeakin pukeutuminen tukee tätä.
Alle 35, sen jälkeen mies setääntyy auttamatta.
Maikkarin politiikan toimittaja Vesa Kallionpää, joka seurustelee Maarit Feldt-Rannan kanssa, eikös se näytä melkein joltain 40-vuotiaalta? On kuitenkin iältään jotain 56-vuotias? Tämä ihan miehen kommenttina asiaan.
Mutta ei varmaan 30-40 vuotiaiden naisten mielestä mikään ihan babyface-mies ole välttämättä puoleensavetävä tai näin uskoisin. Jonkun 20-vuotiaan naisen silmissä tilanne voi taas olla ihan toinen. Miehille pienet ikääntymisen merkit tuovat usein vähän charmikkuutta ja arvovaltaa.
MInulle tuli otsarypyt 33-vuotiaana. Siihen asti olin helvetin komea, nyt 35-vuotiaana olen todella ruma.
Suvussamme on sellainen erikoispiirre että ikä alkaa näkyä hitaasti. Esimerkiksi äitiäni luultiin kerran siskokseni kun olin jotain 18 ja äitini nelisenkymmentä. Minua taas on parhaimmillaan/pahimmillaan luultu 25-vuotiaaksi kun olin 39.
Pari kertaa on käynyt niin että selvästi itseäni nuorempi nainen on ihastunut minuun. Tällaisissa tilanteissa olen ujuttanut johonkin keskusteluun vaikkapa maininnan tulevista 40-vuotispäivistäni. On muuten naamat lässähtäneet ja kiinnostus lopahtanut!
Jos joku nyt sattuisi ihmettelemään miksi en ole tarttunut tilaisuuteen niin olen jo pitkään ollut naimisissa upean naisen kanssa eikä minulla siis ole ollut mitään tarvetta tai halua ruveta häsläilemään.
M42
Vierailija kirjoitti:
Alle 35-vuotias on nykyisin vielä lapsi. Ihminen aikuistuu oikeasti vasta n. 40-vuotiaana. Ja keski-ikä alkaa vasta 50:n jälkeen. Setääntyminen alkaa ehkä 65:n jälkeen. Varsinainen vanhuus alkaa 80:n jälkeen.
Sean Connery valittiin aikoinaan liki kuuskymppisenä maailman seksikkäimmäksi mieheksi.
Ihan minkä ikäinen mies vaan, joka näyttää oikeaa ikäänsä nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Suvussamme on sellainen erikoispiirre että ikä alkaa näkyä hitaasti. Esimerkiksi äitiäni luultiin kerran siskokseni kun olin jotain 18 ja äitini nelisenkymmentä. Minua taas on parhaimmillaan/pahimmillaan luultu 25-vuotiaaksi kun olin 39.
Pari kertaa on käynyt niin että selvästi itseäni nuorempi nainen on ihastunut minuun. Tällaisissa tilanteissa olen ujuttanut johonkin keskusteluun vaikkapa maininnan tulevista 40-vuotispäivistäni. On muuten naamat lässähtäneet ja kiinnostus lopahtanut!
Jos joku nyt sattuisi ihmettelemään miksi en ole tarttunut tilaisuuteen niin olen jo pitkään ollut naimisissa upean naisen kanssa eikä minulla siis ole ollut mitään tarvetta tai halua ruveta häsläilemään.
M42
Muistan myös että omaa äitiäni kaikki pitivät ainakin kymmenen vuotta ikäistään nuorempana silloin kun hän oli n. 45-vuotias. Mutta kaverin sisko oli melkein 30-vuotias kun hän yritti ostaa tupakkaa kioskilta kun kysyttiin paperit ja silloin ikäraja tupakan ostossa oli 16!
Tiedän pari todella hyvinsäilynyttä ja seksikästä nelikymppistä, molemmat hoikkia ja urheilullisia. kyllä kuitenkin yleensä se 35 alkaa olla kipuraja. N 25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 35-vuotias on nykyisin vielä lapsi. Ihminen aikuistuu oikeasti vasta n. 40-vuotiaana. Ja keski-ikä alkaa vasta 50:n jälkeen. Setääntyminen alkaa ehkä 65:n jälkeen. Varsinainen vanhuus alkaa 80:n jälkeen.
Tässä puhutaankin ulkonäöstä.
Vaikka 80-vuotias. Kyllähän minkä ikäinen ihminen tahansa voi olla ikäistään nuoremman tai nuorekkaan näköinen, mutta ei tietenkään mieskään voi 20-vuotiaalta näyttää eläkeiässä eikä kai ole tarviskaan.