Ihme valitusta. Minusta vegaaniset juustot ovat ihan yhtä hyviä, kuin tavalliset.
Voisi tehdä hyvää ihan jokaiselle jättää normi juusto pois ja siirtyä vegaaniseen.
Kommentit (37)
Mä yllätyin vege choricho-nakeista.
Nehän oli hyviä!
Mutta monet lihaa jäljittelevät vegeruuat on kyllä pskaa.
Miksi syödä korvikkeita, kun voi syödä aitoakin?
Ehkä vegaanien ei kannattaisi keskustella täällä makuaistista.
Prosessoitua kasvirasvaa, ei terveellistä.
Lyhykäisyydessään: ...tut ole! Jo kevytjuustot ovat surkeita jäljitelmiä.
Mun mielestä kait nuo "vuustot" ovat kuin söisi pyyhekumia... Mutta lihaa jäljittelevät tuotteet ovat olleet suurimmalta osin positiivisia yllätyksiä Santun Seitanin metwurstia jäljittelevä "makkara" on parasta. Harmi että pikku pätkä maksaa yli 8 €...
Jaa, olen vegaaneilta kuullut toista. Erityisesti valitusta tulee huonosta koostumuksesta joka ei ole juustomainen varsinkaan lämmitettäessä.
Se ettei sinulla ole AP makuaistia ei tarkoita sitä, että muillakaan ei olisi.
Syö vaan itse kurasi.
Hakemasi sivu on poistettu, sen osoite on vanhentunut tai sivu vaatii kirjautumisen. Siirry etusivulle tai keskustelujen etusivulle.
Feministit myrkyttävät saunomisenkin ylellä. Olipa harvinaisen miesvihainen naisfasismi ohjelma äsken tv2:lla.
Juusto ei sula. Siinä tarpeeksi hyvä syy olla ostamatta sitä.
Vegaanijuustot ovat todella epäterveellisiä, täynnä kovetettua palmuöljyä. En syö niitä enkä maitojuustojakaan.
Tiesittekö, että cashewpähkinöistä, sitruunamehusta ja ravintohiivasta on tosi helppo tehdä tuorejuustoa, joka voittaa kaikki kaupan tuotteet maussa ja hinnassa, eikä siinä ole lisäaineita tai kovetettua rasvaa.
Yritettiin niitä maitoallergisen pojan kanssa. En tiedä miltä sukkahiki maistuu, mutta voisin kuvitella sen maistuvan samalta. Tultiin siihen tulokseen, että ei tehdä pojalle pizzaa. Ainakin neljää erilaista kokeiltiin, pahaa ja vielä pahempaa. Eikä muuten kaikki maidostakaan tehdyt juustot ole hyviä. Kyllä niissäkin on tosi isojakin makueroja.
Ne on tosi karmean makuisia. Ei kiitos.
Itse en ole pahentanut ympäristön kuormitusta hankkimalla lapsia, joten katson oikeudekseni syödä ihan mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanijuustot ovat todella epäterveellisiä, täynnä kovetettua palmuöljyä. En syö niitä enkä maitojuustojakaan.
Tiesittekö, että cashewpähkinöistä, sitruunamehusta ja ravintohiivasta on tosi helppo tehdä tuorejuustoa, joka voittaa kaikki kaupan tuotteet maussa ja hinnassa, eikä siinä ole lisäaineita tai kovetettua rasvaa.
Kuulostaa kyllä harvinaisen kamalalta.
Munkin mielestä maku on ihan hyvä, valikoin niitä aina erikoistilanteissa esim hotellin aamiaisella. Mutta kotiin en osta koska ravintosisältö on surkea joten en halua jokapäiväiseen käyttöön.
Se on ihan sama kuinka hyvältä vege ruoat maistuu. Parhaimmillaankin ne maistuvat p as kalta, koska taustalla on kommunistinen ideologia.
Et edes huomaisi jos söisit vahingossa vegejuustoa :)
T. Ap