Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän pe ilta?

Vierailija
12.11.2021 |

Meillä mami, leipoo mulle herkkukakkua, mä tiskaan, trimmaan koiraa, lapset leikkii, kohta lasten kanssa saunaan ja pari lonkeroa, lapset nukkuu ja mamin kanssa harrastetaan vielä seksiä ennenkuin uni vie voiton. M36v

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami?

Vierailija
2/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään perjantai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai?…..kai se on kun kukaan ei kiusannut työongelmillaan minua…..eli lomapäivä …..muuten punaviiniä ja olutta…..yksinäistä on… m61……no jaa…..seurustelen komissario Lewiksen kanssa

Vierailija
4/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tässä olen introvertti ja kammoan ulosmenoa, katson disney+ dopasick, söin just vähän ruokaa. Silitän koiria, telkkari päällä. Mietin mistä sais rahaa.

Valmistin faijalle kakkua, paketoin lahjankin. Tekis mieli laittaa yöppäri ja kääriytyä peittoon.

Vierailija
5/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mami?

Tähän minäkin kiinnitin huomiota. Nousi hieman oksua suuhun... :/

Vierailija
6/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson TV:sta Nenäpäiväa.

Vierailija
7/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin itselleni ja vaimolle ruokaa. Pohjia olen ottanut monta tuntia. Pian lähdetään baariin.

Vierailija
8/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaa avaan Karhu oluen 🍺🍺🍺🍺

Vierailija
9/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun odottamassa saunavuoroa. Tyttö sai kaverin yökylään. Kattovat leffaa ja herkuttelevat . Mä meen saunan jälkeen nukkumaan, aamuvuoro huomenna. Tytöt varmaan valvovat vähä myöhempään. Kiva koti-ilta.

Vierailija
10/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mamis ei jaksa sextata sinun kanssa tänään koska mamilla on niin paljon kotitöitä tehtävänä ja raskas työviikko takana. Kerro huomenna miten kävi, saitko pipalia tänä iltana?

Vierailija
11/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on teillä kylässä?

Vierailija
12/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menen kohta saunaan, oma selänpesijä olisi kiva olla olemassa...

Vierailija
13/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantai?…..kai se on kun kukaan ei kiusannut työongelmillaan minua…..eli lomapäivä …..muuten punaviiniä ja olutta…..yksinäistä on… m61……no jaa…..seurustelen komissario Lewiksen kanssa

Miksi te... kuuskymppiset .... käytätte.... näitä ... pisteitä.... joka välissää...... ? ..... ...  Miten .. ne tulkitaan................?

Vierailija
14/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te... kuuskymppiset .... käytätte.... näitä ... pisteitä.... joka välissää...... ? ..... ...  Miten .. ne tulkitaan................?

6 kymppisellä on jo sen verta pitkät johdot ajatuksiin, että....siinä.....menee.....jo.....aikaa....

Vierailija
15/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen kun naapurit ryyppää.......

Vierailija
16/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisin paljon olutta jos sitä olisi eikä jaksa nyt mennä kauppaan.

Vierailija
17/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken vielä selailen palstaa ja muutenkin nettiä ja vastaan muutamaan sähköpostiin.

Sitten lähden kunnon lenkille ja sitten pitkään suihkuun ja nukkumaan. Aamulla on sitten ihana herätä kun on vapaapäivä eikä pöhöä mässäyksistä tai vapinaa juopottelusta.

Kumpaakin olen kokenut jo yhden elämän tarpeiksi.

Vierailija
18/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh!!!? Oman äitin kanssa peppuseksiä???

Vierailija
19/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6 kymppisellä on jo sen verta pitkät johdot ajatuksiin, että....siinä.....menee.....jo.....aikaa....

On teillä pikkuisilla ongelmat…otan osaa

Vierailija
20/21 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin menen kohta saunaan, oma selänpesijä olisi kiva olla olemassa...

Kyl mää voisin tulla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän