Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Roaccutan +35-vuotiailla

Vierailija
12.11.2021 |

Olen 35 ja roa olisi edessä. Mutta kun iho ei ole muutenkaan enää nuori, vaan ryppyjä jo muutenkin alkaa tulla, niin miten roa on teillä vaikuttanut iho kuntoon? Kuinka paljon kuivatti, toipuiko iho vai jäikö esimerkiksi ryppyjä kuurin ajalta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies niin en suosittele. Muuttaa aivolisäkken toimintaa pysyvästi ja sitä kautta madaltaa testosteronia ja muita liitännäishormoneita.

Aika superpaha pitäisi olla aknen sukupuolesta riippumatta, että tuohon myrkkyyn kannattaa koskea.

Vierailija
2/5 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa ryppyjä tosi paljon. Kuivattaa ihoa todella voimakkaasti. Käytin kuurin kolmekymppisenä ja vanhenin silmissä. En suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne häviää yleensä viimeistään nelikymppisenä, kun hormonitoiminta heikkenee. En suosittelisi minäkään. Minä sain kauheat rypyt jo alle kolmikymppisenä. Iho kuivui niin paljon, että hilseili.

Vierailija
4/5 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin kuurin samanikäisenä. Finnit lähti. Tosin ei vielä neljäkymppisenäkään ole ryppyjä, niin vaikea sanoa, miten vaikuttaa ryppyiseen naamaan.

Vierailija
5/5 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole isotretioniini joka päinvastoin uudistaa ihon niin nopsaan että rypytkin oikenee.