Miten yli exästä?
Seurustelin mieheni kanssa kaksi vuotta, kunnes sain selville, että hänellä oli suhde ulkomailla asuvan naisen kanssa. Mieheni matkustelee usein työnsä takia (tai niin ainakin luulin).
Kerran matkalle lähtiessään hän unohti facebookkinsa auki ja satuin huomaamaan, että minulle tuntematon nainen jutteli hänelle. Mielenkiintohan siinä nousi ja tilanne teki varkaaksi ja luin läpi hänen keskusteluaan kyseisen naisen kanssa. Mieheni oli käynyt muutamaan otteeseen naisen luona "työmatkalla" ja pimitti olemassaoloni.
Luonnollisesti pakotin mieheni muuttamaan pois kotoa ja olen erittäin erittäin masentunut tapahtuneesta, mutten silti pysty olemaan (ex)miehelleni vihainen, koska rakastan häntä yhä. Hän kertoo välittävänsä minusta vielä ja vietämmekin enemmän aikaa yhdessä, kuin tahtoisin myöntää.
Siispä kysynkin neuvoa kokeneilta, miten tästä tilanteesta pääsee irtautumaan?
En millään haluaisi, mutta tiedän sen olevan parasta minulle, koska joka kerta kun näen (ex)mieheni, niin ajattelen vain, kuinka hän samaa aikaa rakastaa avian toista ihmistä.
Kommentit (5)
Onko se lopettanut ulkomaan "keikat"? Vai annatko vielä käyttää ittees hyväksi?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:52"]
Onko se lopettanut ulkomaan "keikat"? Vai annatko vielä käyttää ittees hyväksi?
[/quote]
Käy se siellä vieläkin ja siksi sattuukin ajatella asiaa ja olla hänen kanssaan..
Mutta ei ole minusta jättämään miestä, kun meillä on aina niin hauskaa yhdessä ja niin kuin olen jo itseäni toistanut, rakastan vieläkin häntä, vaikka tiedän, ettei tunne ole molemmin puolinen.
Syytän itseäni siitä, etten ollut tarpeeksi hyvä tyttöystävä.
Mutta niin kuin joku jo tuossa sanoi, pitää minun varmaan katkaista välit kokonaan. Mutta jos sen nyt teen tuntuu etten kykene toimimaan ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:51"]
Tiedät kyllä iihan itse vastauksen sun tilanteeseen. Repäset vaan ja unohdat. Kärsimys ja ikävä loppuvat aikanaan. Ja jos tuon petturin kelkkaan jäät, voit joutua todella ikävien asioiden kanssa kasvotusten ikuinen epäily seuranasi.
[/quote] Komppi tälle. Laitat kaikki välit poikki. Tuollaisen tilanteen kanssa kannattaa toimia kuten laastarin: nopea irti repaisu!
Tsemppiä ap. Kamala tilanne :(
Tiedät kyllä iihan itse vastauksen sun tilanteeseen. Repäset vaan ja unohdat. Kärsimys ja ikävä loppuvat aikanaan. Ja jos tuon petturin kelkkaan jäät, voit joutua todella ikävien asioiden kanssa kasvotusten ikuinen epäily seuranasi.