Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaan lento perillä puoli kuudelta aamulla ja hotellihuoneen saa klo 15

Vierailija
29.01.2015 |

Meillä tuollainen aikataulu Finnmatkojen lennolla Phuketiin. Hotellina Kantary Bay. 

Saako ne huoneet oikeasti yleensä niin myöhään? Kuulostaa mun korvaan myöhäiseltä ajalta, muissa lomakohteissa on päästy suoraan huoneisiin useimmiten, vaikka oltaisiin tultu puolenpäivän aikaan.

Mut jos oikeasti ei pääse, niin kai siellä hotellilla on joku tila missä voi vaihtaa vaatteita? Altaallahan se odottelu menee mukavasti mut pitääkö pukea biksut alle jo Suomessa? 

Kuulisin mielelläni muiden kokemuksia vastaavanlaisista aikatauluista, oliko yhtä tuskaa? Vinkkejä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla tuurilla huoneessa on asukkaat heidän huoneen luovutushetkeen asti ja siivouksen jälkeen saatte huoneen. Tuollainenkin asia kannattaa huomioida kun varaa lomaa, valitsee lennon joka on perillä siihen aikaan että varmasti on huone vapaa.

Me lähdimme viimeksi aamu 7 hotellilta eli huoneemme oli ajoissa seuraavalle käytössä. toivottavasti teillä vastaava tilanne.

Vierailija
2/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viimevuonna aikaine saapuminen myös. Kun saavuimme hotelliin saimme huoneen heti kirjautumisen jälkeen. Kamat huoneeseen ja aamupalalle hotelliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

hotelli pyrkii luovuttamaan huoneen teille niin aikaisin kuin mahdollista. Huone- ja siivoustilanteesta riippuen voi kuitenkin olla, että huone on valmis vasta klo 15 eli myös tähän kannattaa etukäteen henkisesti varautua. Itse pakkailen kaikki välttämättömimmät laukun päällimmäiseksi tai erilliseen pussukkaan laukkuun. Sitten voi näppärästi vaihtaa vaatteet hotellilla ja aurinkorasvat ovat valmiina.

Hotelleilla on kuitenkin säilytystilat matkatavaroita varten, joten jos huone ei ole valmis, pääsette heti nauttimaan auringosta. Biksuja ei siis tarvi ihan vielä Suomen päässä pukea ylle.

Hyvää viikonloppua!

Terveisin

Elsi/Finnmatkat
myynti@finnmatkat.fi

Vierailija
4/6 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti jotenkin outo tms kun en osaa kuvitellakaan, että n.12-15h matkustamisen ja lähes valvotun yön (lentokoneessa) jälk olisin jossakin uima-allas/rantafiiliksessä ja valmiina kaivamaan uikkaria esille...viimeksi ainakin olin niin sippi hotellille päästyämme että ihan itketti ja vielä kun joutui "vaivaisen" 2h odottamaan huoneeseen asettumista ja kyllä oli kurja olla.

Nyt mietinkin miten selviän kun olemme muistaakseni aamulla joskus klo9-10 aikaan jo hotellilla ja jos huoneen saa vasta klo15 niin...

Vierailija
5/6 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, elämä lienee valintoja täynnä. Ei kaikilla matkatoimistoilla tahi lentoyhtiöillä ole tuollaisia aikatauluja. Kotimainen kunniaan.

Vierailija
6/6 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh 6, kalahti nyt ivasi väärään nilkkaan.

Terv.5