Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset perheet

Vierailija
29.01.2015 |

Ei hemmetti, eikai tuo LASTENHUONEESSA anna päihteidenkäyttäjien yms nukkua?!?! Patja lattialla, lastensänky ja pinnasänky vierellä. Hullu emäntä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ylipäätänsä kotia päästä kun on lapsiakin. Ap

Vierailija
2/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kadulleko ne pitäis jättää? Parempi sateelta suojassa kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa nuorekkaan olosta porukkaa tuolla vapaaseurakunnassa..

Vierailija
4/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 todellako ottaisit jonku nistin lapsesi viereen nukkumaan? Olet vastuuton. Ymmärrän että nuitakin täytyy auttaa mutta ei riskeemalla omia lapsia! Auttaa voi muuallakin.

Vierailija
5/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:11"]

Ei hemmetti, eikai tuo LASTENHUONEESSA anna päihteidenkäyttäjien yms nukkua?!?! Patja lattialla, lastensänky ja pinnasänky vierellä. Hullu emäntä

[/quote]

Lapset nukkuvat vanhempien huoneessa, kun heillä on yövieraita... tämä taisi tulla ohjelmassa selkeästi esille :D

Vierailija
6/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kuulossa vikkaa kun perhen äiti sanoi että lapset tykkää kun saavat nukkua MEIDÄN huoneessa

Vierailija
7/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kaikkea paskaa jättävät jälkeensä...

Vierailija
8/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se meni minulla ihan ohi, sorry! Pointtina kuitenkin se, että kotiani en itse ottaisi näitä ihmisiä. Tuskin ottaisi moni muukaan järkevä ihminen.

Vierailija
9/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse entien narkkari, ja tietty tunnen edelleen hengissä olevia. En tajua tuon perheen hymistelevää logiikkaa, otetaan lapsilauma mukaan tapaamaan puukotettua narkkaria sairaalaan, kysellään mitä tapahtui, ja se nisti ITSE sanoo että nää jutut ei ole lasten korville, kun vanhemmat ei tajua. Että on se vaan hyvä kun lapset tapaa erilaisia ihmisiä. Joo, on, mutta mun tutut narkkaritkin ovat aina tienneet, että kun tulen lasten kanssa vastaan, ei jäädä juttelemaan kuulumisia.Yksi ystävä, yksin Kalliossa asuva nainen, ottaa kadulta tuttuja tyyppejä kylään jos ovat suht asiallisessa kunnossa. Ja SEKIN sanoo nisteille, kun ollaan oltu tulossa kylään, että nyt Jore ja Make pihalle, mun kaveri tulee lasten kanssa kylään. Ja Jore ja Make ymmärtävät täysin. Ja nämä raahaavat jonain ylimielisinä laupias samarialaisina lapsia mukaan aikuisten tapaamisiin ja ottavat näitä kotiinsa...

Helsingissä oppii väkisinkin että maailmassa on erilaisia ihmisiä, ja ihan puhumalla voi antaa kuvan, että kaikki on ihmisiä elämästä ja taustasta riippumatta, ei siihen tarvita lapsilaumaa kuuntelemaan puukotuksista. Ei ne siitä mitään opi.  Ja toi Piritorin tapahtuma, ei jumalauta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän