Victoria Milan kokemuksia?
Onko kukaan teistä kokeillut kyseistä paikkaa? Onko toiminut, miten tapaamiset mennyt jne? Oletko naimisissa, parisuhteessa vai? Entä miksi olet päätynyt kokeilemaan kyseistä paikkaa?
Itse olen pähkäillyt kirjautumista sivuille. Kumppanini kanssa olen naimisissa ja olen pitkään miettinyt jos kokeilisin seksikumppanin hankkimista. Minua ei huomioida sängyssä tarpeeksi suhteessani, jonka vuoksi olen ajatellut pitkään kokeilla kyseistä palvelua.
- E
Kommentit (86)
Itse tein profiilin reiluja viiskymppisenä naisena. Sain toista sataa viestiä fiksuilta miehiltä. Valitettavasti luonnonvalinta toimii, joten mulle potentiaalisia oli 10%. Löysin yhden miehen ja olimme ” match made in heaven”. Todellisuudessa mies ei ollut romanttinen, intohimoinen eikä nähnyt vaivaa mun eteen. Olin itsestäänselvyys. Hotellihuoneessa avas telkkarin ja siitä loukkaantuneena aloin itse nukkua. Aamulla vieressä oli vihainen mies. Ehkä en ollutkaan hänen mielestä viehättävä.
Löysin tuolta nykyisen vaimoni. 🙂
Sehän on maksullinen palvelu. Kokeilin kerran kun vakoilin siellä miestäni, joka jäikin kiinni ja kahdeksan vuoden parisuhde päättyi siihen. Halveksin suunnattomasti näitä pettäjiä. Meilläkin oli hyvä elämä ja säännöllisesti seksiä. Oltiin vihdoinkin menty kihloihin ja elämän piti olla hyvin. Sekään ei riittänyt miehelle. Tämä palvelu tuhosi uskoni parisuhteisiin.
haluun persettä ja paljon. piste. Kai joku nainen antaa sitäkin VM kautta?
Tiedän et naiset salaisesti haluaa että joku telakoituu mortteliin....oman miehen jäykkyys on siirtynyt nivusista selkään.
Löytää seuransa mistä?