Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Victoria Milan kokemuksia?

Vierailija
29.01.2015 |

Onko kukaan teistä kokeillut kyseistä paikkaa? Onko toiminut, miten tapaamiset mennyt jne? Oletko naimisissa, parisuhteessa vai? Entä miksi olet päätynyt kokeilemaan kyseistä paikkaa?

Itse olen pähkäillyt kirjautumista sivuille. Kumppanini kanssa olen naimisissa ja olen pitkään miettinyt jos kokeilisin seksikumppanin hankkimista. Minua ei huomioida sängyssä tarpeeksi suhteessani, jonka vuoksi olen ajatellut pitkään kokeilla kyseistä palvelua.

- E 

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://sinkkutaivas.blogspot.fi/

Todella voin suositella!!!! Käytän säännöllisesti hyvään, salaiseen seksiin!!!

Vierailija
22/86 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseenalaistan tämän arvomaailman täysin!! Oletteko muuten miettineet, että avoimessa suhteessa kanssanne oleva ihminen saattaa rakastua siihen toiseen ja te jäätte yksin. Ansaitusti. Ja muistakaa pettäjät, että totuus tulee aina ilmi!! Hetken helpotus ja loppuelämän harmitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:45"]Kyseenalaistan tämän arvomaailman täysin!! Oletteko muuten miettineet, että avoimessa suhteessa kanssanne oleva ihminen saattaa rakastua siihen toiseen ja te jäätte yksin. Ansaitusti. Ja muistakaa pettäjät, että totuus tulee aina ilmi!! Hetken helpotus ja loppuelämän harmitus.
[/quote]
Jokainen tekee kuten haluaa..
Hajoan varmasti kun tämä nyk salarakkaani löytää rinnalleen naisen ja hylkää mut.

Vierailija
24/86 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria Milanin jälkeen ei oo seksiseurasta ollut puutetta, paljon helpompaa kuin baarissa norkoilu!

Vierailija
25/86 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 15:34"]Victoria Milanin jälkeen ei oo seksiseurasta ollut puutetta, paljon helpompaa kuin baarissa norkoilu!
[/quote]
Ja saa valita itselleen mieleisen :)

Vierailija
26/86 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh... Taitaa olla ylitarjontaa elähtäneistä ukkomiehistä. Naiset löytää tarvittaessa seuransa muualta. 

Vierailija
27/86 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria Milan ehdottomasti!

Vierailija
28/86 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä teitä pettämisestä täällä huutavat. Oletteko itse niitä, jotka ette anna seksiä puolisoillenne ja haluaisitte, että jotkut ongelmat suhteessanne selvitetään, vai mitä?

Pettäminen on tietenkin väärin petettyä kohtaan, mutta sille, jolle suhde on huono vain ja ainoastaan seksin vajeen tai epätyydyttävyyden takia pettäminen on parempi ratkaisu kuin erota vain seksin takia. 

Kuka tahansa voi joutua tilanteeseen, jossa omat seksuaaliset tarpeet eivät kertakaikkiaan toteudu suhteessa. Minusta se on huono syy erolle.

Vierailija
29/86 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:02"]

En ymmärrä teitä pettämisestä täällä huutavat. Oletteko itse niitä, jotka ette anna seksiä puolisoillenne ja haluaisitte, että jotkut ongelmat suhteessanne selvitetään, vai mitä?

Pettäminen on tietenkin väärin petettyä kohtaan, mutta sille, jolle suhde on huono vain ja ainoastaan seksin vajeen tai epätyydyttävyyden takia pettäminen on parempi ratkaisu kuin erota vain seksin takia. 

Kuka tahansa voi joutua tilanteeseen, jossa omat seksuaaliset tarpeet eivät kertakaikkiaan toteudu suhteessa. Minusta se on huono syy erolle.

[/quote]

Meillä on seksiä todella usein, mutta pettämisessä eniten nyppiikin luottamuksen menetys. Se, että kähmitään selän takana ja naureskellaan tietämättömälle osapuolelle joka luottaa toiseen. Seksin puutteen vuoksi miehellä ei ainakaan ole syytä mennä pettämään. Ero tulisi siis luottamuksen menettämisen vuoksi.

Vierailija
30/86 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:02"]

[/quote]

Meillä on seksiä todella usein, mutta pettämisessä eniten nyppiikin luottamuksen menetys. Se, että kähmitään selän takana ja naureskellaan tietämättömälle osapuolelle joka luottaa toiseen. Seksin puutteen vuoksi miehellä ei ainakaan ole syytä mennä pettämään. Ero tulisi siis luottamuksen menettämisen vuoksi.

[/quote]No harva käsittääkseni menee VM:iin ihan vain vaihtelunhalusta vaan siksi kun ei saa tyydytystä kotiseksistä. tai sitä ei ole Se on varmaankin eri asia, kuin teillä on tilanne. Eli en mäkään sitä lainkaan ymmärrä, jos joku menee VM:iin hyvästä tilanteesta omassa suhteessa.

Vierailija
31/86 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, olen naimisissa oleva nainen ja pari vuotta sitten meni oman ukon kanssa päin helevettiä. Sitten tein tyhmän ratkaisun ja kirjauduin VM:n sivuille. Alkoi tuntua tosi kieroutuneelle, kun täysin tuntemattomilta ukoilta alkoi tulla viestiä "Haluan joskus kokea salaisia helliä hetkiä 100% luottamuksella". Sitten tuli munanmittojakin viestissä. Ei ollut oikein minun juttuni  ja nyt onneksi olemme saaneet oman miehen kanssa suhteemme kuntoon. Kuka oikein pystyy jonkun täysin tuntemattoman kanssa lähtemään ensin vaikka kahville "tutustumaan" ja sitten harrastamaan seksiä?? Vaikken maailman tiukkapipoisin tyyppi ole, niin en vain pystyisi..

Vierailija
32/86 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan mitä haluaa! Minä nimenomaan haluan salaista seksiä, jos joku ei halua ei sellaisen sivusto olekaan!

Vierailija
33/86 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi miehille, pelkkää rahastusta. Kaikki liirum laarumit kokeiltu ei edes vastauksia, kuvanakin on hunks tyyppinen ratkaisu eli todellinen anodis. Täyttä shittiä...

Vierailija
34/86 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeita löytyy ja tuli poimittua oikea löytö. Edelleen toinen suhde menossa ;)

Vierailija
35/86 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on niin täynnä rakkautta ja kunnoitusta puolisoja kohtaan että huhhuh.

Vierailija
36/86 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla ihmeessä, jos on kauan ollut ongelmia eikä mikään puhuminen auta vaikka rakkautta on. On tullut kokeiltua paikkoja ja Victoria on toiminut mulla. 

JP

Vierailija
37/86 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli treffit järkättyä tän palvelun kautta.

Vierailija
38/86 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi etsiä seuraa myös ulkomailta. Itse oon vain ruotsalaisia harrastanut. Tavattiin Haaparannan ikeassa ja kirjoitin siitä tännekin joskus. Ruotsalaiset miehet ovat aivan ihania js tarpeksi kaukana kuitenkin. Ollaan tapailtu nyt kolme kertaa. Mies tavallinen kolmen lapsen isä. Kunnollinen hyväpalkkainen mies :) maksaa aina hotellit ja matkat yms. Mahtava isä lapsille ja lasten takia on vaimonsa kanssa. Vaimo pihtaa ja nalkuttaa. Mä en ;)

Vierailija
39/86 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjauduin sinne joskus huvikseni kun mieheni piereskeli viereisellä sohvalla ja kaiveli nenäänsä jotain auto-ohjelmaa katsoen. Heti alko viestiä tulvia vaikka olin ilman kuvaa. Tosin kivannäkösiä miehiä 30-40v. Yhen kans pari sanaa vaihdoin ja sit meni puput pöksyyn. En oo sen jälkeen käynyt.

Vierailija
40/86 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehelläni on vähentynyt seksielämä tosi paljon viimeaikoina. Hän on jatkuvasti kiireinen työntakia ja en saa kaipaamani hellyyttä. Kirjauduin tänne palveluun viikko sitten ja nyt olen löytänyt aivan ihanan salarakkaan joka antaa minulle hellyyttä silloin tällöin <3