Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi TE-toimistojen puhelinnumerot ovat erillismaksullisia yritysnumeroita?

Vierailija
12.11.2021 |

Työttömien tulot ovat usein muutenkin töissä olevia alhaisemmat. Monilla heistä on puhelinliittymä, jonka kuukausihinta lähtee helposti 20 eurosta ja jolla voi kyllä soittaa rajattomasti tavallisiin matka- ja lankapuhelinliittymiin, mutta nämä liittymät eivät kata näitä palvelunumeroita: niistä laskutetaan erikseen. Tässä on mielestäni melkoinen epäkohta. Sama asia koskee muuten myös KELA:a.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinatalous jyllää.

Vierailija
2/8 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla on semmonen mielikuva, ettei mm. Kelan nro saisi olla maksullinen. Mutta siltihän ne on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitan Tuula Haataiselle!

Vierailija
4/8 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muuten operaattorit veloittasivat heiltä muita maksuja todella paljon enemmän. Jos palveluun soitetaan paljon, saat puhelinjärjestelmän todella halvalla maksullisilla numeroilla, joilla operaattori tekee voittonsa. Jos halutäat ilmaiset numerot, niin veikkaan kelassakin puhelinjärjestelmän maksavan satoja tuhansia.

Vierailija
5/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun terkkarijono luurilla on ollut 1o(ten) tuntia.

Vierailija
6/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä soittele suoraan virkailijoille tai puhelinpalveluun. Jätä soittopyyntö Oma asiointi verkkopalvelun kautta niin sinulle soitetaan.

Vierailija
7/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yrityksissä ei enää haluta palvella ihmisiä henkilökohtaisesti. Ei ole myöskään resursseja pitää ihmisiä töissä vastailemassa puhelimeen.kaikki pitäisi vain itse katsoa netistä

Vierailija
8/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mulla on semmonen mielikuva, ettei mm. Kelan nro saisi olla maksullinen. Mutta siltihän ne on.

Eihän se ole.

maksullinen numero tarkoittaa sitä että palvelun tuottaja (esim KELA) perii puhelusta maksun, joka maksetaan puhelinlaskussa ja teleyhtiö tilittää maksun palvelun tuottajalle.

Teleyhtiöt taas perivät eri hintoja eri numeroihin soitettaessa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme