Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiot hakeutua opiskelemaan ja miksi ?

Vierailija
29.01.2015 |

Minne aiotte hakeutua kouluttautumaan ja miksi juuri sinne  ?

Itsellä kauhea stressi siitä minne tässä hakisi ja mitä tekisi. Tahtoisin kovasti kiinteistöhoitajan koulutukseen mutta aikuiskoulutuskeskus ei siihen nyt koulutusta ole järjestämässä.  Lisäksi yksi vaihtoehto olisi sairaanhoitaja mutta olen kuitenkin kuullut paljon palautetta siitä miksi hoitoala ei ole se paras ala jossa resurssipula pyörii joka näkyy välillä ihan otsikoissa asti. Harjoittelijoita ei neuvota tarpeeksi ja silti vaaditaan valtavasti osaamista.Vasta uutisoitiin siitä miten viime vuosina lähemmäs 50 000 hoitajaa on vaihtanut alaa tai vähitäänkin ollut tyytymätön resurssipulaan ja muutenkin työn laatuun ja siihen palkkaukseen. Olen itse alunperin ammatiltani kuljettaja ja voin kertoa että juuri nuo resurssipulat ja kiire on se syy miksi olen alkanut miettimään alan vaihtoa !

Terveisin 25 vuotias mies

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio hakeutua opiskelemaan kun se ei ole minun juttu ollenkaan, en myöskään halua tehdä tavallisia toita kun ei se ole minun juttu ollenkaan. Olisitko sinä rikas, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion hakea opiskelemaan biologiaa, koska olen aina halunnut.

Vierailija
4/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen joka pohtii sairaanhoitajaksi hakeutumista 

Vierailija
5/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sairaanhoitajan valintakokeet muuttuneet vuoden alusta kun on sellaista huhua kuullut? Ettei olisi enää haastattelua ollenkaan vaan pelkät kirjalliset kokeet ja koulutausta

Vierailija
6/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa en tiedä. Varmaan jonkilainen insinööri. Ehkä, ei oikesti ole mitään tietoa. Matikasta tykkään.

Vierailija
7/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pahasti menty metsään jos sosiaalipuolelle pääsee laskuja laskemalla. Ei sinne sellaisia valopäitä kaivata joilla ei se varsinainen työ kiinnosta

Vierailija
8/9 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisiko lisää vastauksia ? 

Vierailija
9/9 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän