Pelkään olevani raskaana :S apua
Mikä on todennäköisyys olla raskaana tässä tilanteessa? Söin pillereitä, yhdyntöjä 2-3. (viimeisimmästä aikaa vähän yli 2kk) Lopetin pillerit joulukuun alussa taukoviikon jälkeen eli vikat pillerimenkat joskus itsenäisyyspäivän tienoilla.Tässä välissä menkat on tulleet luomuna kahdesti. Mitään aamupahoinvointeja tai muitakaan oireita ei ole, paitsi että vatsani näyttää ihan raskausvatsalta jos en jännitä sitä!! Olen vaa'an mukaan lihonut yli 5kg, mutta ihmettelen kun housut menee jalkaa entiseen malliin mutta vatsa on omituisen pömppö, ollut jo vähän aikaa. Olen selvästi lihonut, mutta ahdistaa tuo vatsa ja se sai epäilemään raskauden mahdollisuutta. Myös jotain omituisia alapäätulehduksia on mahtunut mukaan vaikkei minulla aiemmin ole ollut koskaan. Onko mahdollista että pillerit petti silloin pari kuukautta sitten ja ettei muita raskausoireita ole kuin tuo maha ja menkatkin tulee??
Kommentit (6)
Kristallipalloni sanoo: et ole raskaana.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:01"]
Kristallipalloni sanoo: et ole raskaana.
[/quote] Pelottaa ihan sairaasti että olisin, vaikka tietysti todennäkäisyydet pienet.
Mitäpä jos vaikka käyt ostamassa testin ja teet sen?
Todennäköisyys on mitätön. Jos huolettaa, kipaise hakemaan raskaustesti, niin voit huokaista helpotuksesta.
No mieti nyt minkä takia se maha pömpöttää, keksitkö itse? Okei kerron. Olet lihonut 5kg, siksi. Ei sitä heti alkuraskaudessa liho 5kg, joten syömisestä johtuvaa turvotusta tuo on. Ja, jos olet hoikka, niin selvemminhän tuo 5kg näkyy juuri vatsanseudulla. Eikä yleensä raskausvatsa näy 1-2kk kohdalla, myöhemmin sitten.
Ja tulehdukset käyt selvittämässä lääkärissä. Ei pysty sanomaan mistä johtuu.
Täh?