Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ja oksettaa juuri väärällä hetkellä

Vierailija
29.01.2015 |

Huomenna on tärkeä päivä koulussa, ja mun pitäis valmistautua siihen. Opiskelumotivaatio on jo pitkään ollut pohjissa. Nyt katson tota materiaalia ja iski ihan kamala ahdistus! Korvissa soi ja sydän hakkaa. Onko mitään vinkkiä, millä saisin tän tunteen pois, jotta voin opiskella? Huomenna kyllä soitan YTHS:lle! Monta vuotta oon jo jahkaillut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ehdottomasti YTHS:lle. Mun piti kans viime syksynä soittaa sinne, jotta pääsisin psykiatrille. Jahkailin soittoa kuukauden ja sitten päätin, että nostan luurin ja soitan. Nyt käyn siellä psykologilla ja on olo kohentunut hieman. Mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko. Hengittele ainakin rauhallisesti.

Vierailija
2/2 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:22"]

Soita ehdottomasti YTHS:lle. Mun piti kans viime syksynä soittaa sinne, jotta pääsisin psykiatrille. Jahkailin soittoa kuukauden ja sitten päätin, että nostan luurin ja soitan. Nyt käyn siellä psykologilla ja on olo kohentunut hieman. Mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko. Hengittele ainakin rauhallisesti.

[/quote]

Kiitos tuesta! Joo täytyy soittaa. Nää pahimmat kohtaukset tulee yleensä iltaisin, ja silloin ei enää voi soittaa. Seuraavana päivänä ajattelen "Kyllä mä pärjän vielä." Huomenna soitan varmasti. Ei tästä tuu yhtään mitään. Täytyy kai mennä kävelylle nyt, että saisin jotenkin lievennettyä tätä olotilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi