Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa käytät valkopyykissä, nestemäistä vai jauhemaista pesuainetta?

Vierailija
12.11.2021 |

.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väri pesemällä lähde, kun se on pigmentissä.

Vierailija
2/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ummarra

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan, pods.

Vierailija
4/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäistä.

Vierailija
5/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesujauheet pitäs kieltää. En ole käyttänyt muuta kuin nestemäisiä aineita sen jälkeen kun ne tulivat markkinoille.

Varsinkin jos pesee talopesulassa, kone on törkyinen päältä ja lokerikon reunukset erityisesti, kun käyttävät jauhetta.

Vierailija
6/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei kuuri ole valkopyykkiä. Mutta nestemäistä pyykinpesuainetta käytän kaikkeen puykkoin.

Vierailija
7/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäinen ei valkaise, jauhemainen valkaisee jos on sellaiseen tarvetta. Itse käytän vaihtelevasti molempia.

Vierailija
8/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em ole käyttänyt jauhemaista enää varmaan kymmeneen vuoteen. Ihan sama kun en ole käyttänyt huuhteluaineitakaan.

Vierailija
9/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mini risk pesuainetabletteja.

Vierailija
10/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pyyhkeiden ja petivaatteiden pesussa jauhemaista pulveria ja muihin pyykkeihin sitten nestemäistä. En koskaan laita mitään pyykinpesuaineita pyykkikoneen lokerikkoon, vaan laitan kaiken aina pesupalloon pyykkien sekaan. Näin lokerikko pysyy puhtaana eikä jää mahdollisia pesuainejäämiä pyykkeihin.

Vierailija
11/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesujauheet pitäs kieltää. En ole käyttänyt muuta kuin nestemäisiä aineita sen jälkeen kun ne tulivat markkinoille.

Varsinkin jos pesee talopesulassa, kone on törkyinen päältä ja lokerikon reunukset erityisesti, kun käyttävät jauhetta.

Minä taas puhdistan lokerot joka kerta ennen omaa pyykkiä nestemäisestä huuhteluainemönjästä, etteivät vaatteet haise koneesta tultua järkyttävältä kukkaisesanssilta.

Jo se auttaisi paljon pesuainejäämiin, ettei yliannostele aineita.

Vierailija
12/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nestemäinen ei valkaise, jauhemainen valkaisee jos on sellaiseen tarvetta. Itse käytän vaihtelevasti molempia.

Nestemäisiä on valkopyykkiin ja jauhemaisia kirjopyykkiin. Ei se olomuodosta riipu.

Vierailija
13/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kotona allegroa. Hyvä pesupulveri. Pesupulveri laatikko joka painaa 8kg niin sisällä pieni erillinen pussi valkaisuaineita ja (koneen puhdistusainetta muistaakseni). Hyvä pesupulveri jossa ei hajusteita. Kaveri suositteli ja tämän jälkeen en muuta pesupulveria ole käyttänyt. Tämä laatikko 8kg riittää mulle pariksi vuodeksi pesen pyykkiä kerran viikossa. Petivaatteet kun vaihdan niin silloin pari koneellista. Itsellä herkkä iho joka kutisee helposti siksi käytän tätä pesupulveria.

Vierailija
14/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nestemäisiä on valkopyykkiin ja jauhemaisia kirjopyykkiin. Ei se olomuodosta riipu.

Kannattaisi käyttää juuri toisin päin. Jauhemaisessa valkopesuaineessa on valkaisevia ominaisuuksia, mitä taas nestemäisessä ei ole. Kysy vaikka Martoilta.

Vierailija
15/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sulla on kaksi vastausvaihtoehtoa mikei et tee kyselyä. Tälläsiä rimpsuja vastauksia on tuskaa lukea ja ne ei anna oikeaa kuvaa asiasta.

Vierailija
16/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ihan kujalla.

Vierailija
17/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäistä kaikille pyykeille.

Vierailija
18/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi käyttää juuri toisin päin. Jauhemaisessa valkopesuaineessa on valkaisevia ominaisuuksia, mitä taas nestemäisessä ei ole. Kysy vaikka Martoilta.

Tarkoitin, että olemassa on molempia molempiin. Riippuu, sisältääkö aine ns. optisia kirkasteita

Vierailija
19/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ihan kujalla.

Kun totean, että olemasssa on jauheena sekä coloria että tavallista? Samoin nesteenä.

Vierailija
20/24 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo viittaisi siihen, että pesujauhetta käyttävät pistävät sitä liikaa, eli se ei ehdi liueta lokerikosta kunnolla. Mä käytän välillä lakanoiden kanssa pesujauhetta omassa koneessa koska nestemäinen aine ei valkaise, ja oikein annostelemalla sitä ei jää minnekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän