Syön vain herkkuja ja laihdun, ihanaa!
Tänään mennyt:
7 Julia-karkkia 203 kcal
3 Lidlin voisuklaakeksiä 432 kcal
Japp-patukka 270 kcal
Kommentit (34)
mulla oli vastaavaa muutama vuosi sitten. Lopulta menin lääkäriin kun laihduin normipainosta puolessa vuodess 16kg. Mulla oli lisäksi kovia ylävatsakipuja, jouduin tähystykseen ja diagnoosi vatsakatarri ja helikobakteeri.
Sukulaisnainen taas alkoi viime kevään aikana laihtumaan normi syömisestä huolimatta. Laihtui muutamassa kuukaudessa 20kg, ennenkuin meni lääkäriin.
Hänellä todettiin levinnyt haimasyöpä, tällä hetkellä syöpälevinnyt joka paikkaan, hoidot lopetettu ja elinaikaa annettu max kuukausi.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:15"]
Siis et sitten syö mitään muuta?
[/quote] En. AP
Hahhaa! Hyvä dieetti sulla :D rasvaa ja sokeria sen olla pitää.
Ota edes monivitamiini- ja kalkkipilleri. Tulee vähän vähemmän vaurioita.
Juu, niin laihduin mäkin, kun suunnilleen elelin vaan herkuilla. Nyt kärsin ummetuksesta ja muusta paskasta, suosittelen :)
Laihdut kyllä, mutta mites vitamiinien laita? Hampaat, luusto ja hiukset kiittää, kun ruokavalio koostuu sokerimassasta.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:30"]
Juu, niin laihduin mäkin, kun suunnilleen elelin vaan herkuilla. Nyt kärsin ummetuksesta ja muusta paskasta, suosittelen :)
[/quote] Ummetusta mulla on, syön sitten terveellisesti tai en. Krooninen ummetus on perseestä, kirjaimellisesti. Ap
Liikaa energiaa minun makuuni. Tosin sairastan anoreksiaa. Voisin KORKEINTAAN syödä nuo Julia -karkit, niistä tulisi oikeastaan aika paljon kun koko päivän ajan saisi napostella tuota määrää.
Miten nälkä, pysyykö kurissa? Kauan on kuuri kestänyt?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:35"]Miten nälkä, pysyykö kurissa? Kauan on kuuri kestänyt?
[/quote] En syö aamupalaa (tottumuksesta). Nälkä iskee 14-15 aikoihin. AP
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:33"]Liikaa energiaa minun makuuni. Tosin sairastan anoreksiaa. Voisin KORKEINTAAN syödä nuo Julia -karkit, niistä tulisi oikeastaan aika paljon kun koko päivän ajan saisi napostella tuota määrää.
[/quote] Mä en sairasta mitään. AP
Ethän sitten vaan hoidata itseäsi yhteiskunnan varoin, kun sairastut?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:18"]mulla oli vastaavaa muutama vuosi sitten. Lopulta menin lääkäriin kun laihduin normipainosta puolessa vuodess 16kg. Mulla oli lisäksi kovia ylävatsakipuja, jouduin tähystykseen ja diagnoosi vatsakatarri ja helikobakteeri.
Sukulaisnainen taas alkoi viime kevään aikana laihtumaan normi syömisestä huolimatta. Laihtui muutamassa kuukaudessa 20kg, ennenkuin meni lääkäriin.
Hänellä todettiin levinnyt haimasyöpä, tällä hetkellä syöpälevinnyt joka paikkaan, hoidot lopetettu ja elinaikaa annettu max kuukausi.
[/quote]
Mitä ihmettä oikein selität? Kai ap nyt laihtuu, jos ei syö juuri mitään.
Kyllä laihdut. Kilona. Mutta muuten lisäät paljon rasva. Joten vaakalla Esim. -3kg mutta peilissä +5kg (ei heti toki, mutta jos näin syöt pari kk)
Muista, että rasva ei painaa.
http://www.precisionnutrition.com/wordpress/wp-content/uploads/2014/03/fat-vs-muscle.jpg
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:33"]Liikaa energiaa minun makuuni. Tosin sairastan anoreksiaa. Voisin KORKEINTAAN syödä nuo Julia -karkit, niistä tulisi oikeastaan aika paljon kun koko päivän ajan saisi napostella tuota määrää. [/quote] Mä en sairasta mitään. AP
[/quote]
Vielä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:50"]
Kyllä laihdut. Kilona. Mutta muuten lisäät paljon rasva. Joten vaakalla Esim. -3kg mutta peilissä +5kg (ei heti toki, mutta jos näin syöt pari kk)
Muista, että rasva ei painaa.
http://www.precisionnutrition.com/wordpress/wp-content/uploads/2014/03/fat-vs-muscle.jpg
[/quote]
Rasva ei paina?
Kuule, ei tuo ap.n rasvamäärä taida olla sellainen, että tulis lisää rasvaa kroppaan.
Hyvä! Laihdut kyllä tuolla ja pirteänäkin pysyt.