Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla paljon pidempi mies! Miten halaatte? :)

Vierailija
29.01.2015 |

Joo, tyhmä kysymys, mutta ajattelin kysyä täällä kun tuli mieleen. Jos sinulla ja miehelläsi on paljon pituuseroa (siis yli 20cm), miten laitatte kädet halatessa? Mun mieheni on mua vain 5cm pidempi ja mä pidän aina käsiä hänen kaulallaan ja hän pitää mua vyötäröstä. Mutta jos toinen on paljon pidempi, eikö lyhyempi silloin pidä vyötäröstä kiinni ja pidempi hartioista? Muutenhan se pidempi joutuu kumartumaan kaksinkerroin :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaan vähän kuin puuta. Eli käden vyötärön korkeudelle ja pää rintaa vasten. Mies laittaa kädet hartian kautta ympäri.

Vierailija
2/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:00"]

Halaan vähän kuin puuta. Eli käden vyötärön korkeudelle ja pää rintaa vasten. Mies laittaa kädet hartian kautta ympäri.

[/quote]

Sama. Otan usein vielä silmälasit pois, että saa oikein kunnolla painaa pään miehen rintaa vasten. Ihanaa :) Harmi kun ei asuta yhdessä niin ei voi halailla aina kun siltä tuntuu :(

Vierailija
4/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:00"]Halaan vähän kuin puuta. Eli käden vyötärön korkeudelle ja pää rintaa vasten. Mies laittaa kädet hartian kautta ympäri.
[/quote]
Täällä sama ja pituuseroa yli 40cm

Vierailija
5/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Halaan vähän kuin puuta. Eli käden vyötärön korkeudelle ja pää rintaa vasten. Mies laittaa kädet hartian kautta ympäri."

Pituuseroa yli 30 cm

Vierailija
6/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies useimmiten nostaa mut kainaloosta ja sit mä roikun siinä sen kaulassa :D

Vierailija
7/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, laitan kädet miehen ympärille? Teen tämän säännöllisesti tarkistaakseni, vieläkö ne yltää. Pituuseroa meillä on 25cm.

Vierailija
8/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perushalaus niin, että laitan kädet miehen ympärille ja painan pään rintaa/mahaa vasten. Mies laittaa kädet mun ympärille hartioilta.
Tai sitten mies nostaa syliin, kiedon jalat sen ympärille ja laitan kädet kaulan ympärille, mies pitää kiinni milloin mistäkin.

Vierailija
9/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:01"]Perushalaus niin, että laitan kädet miehen ympärille ja painan pään rintaa/mahaa vasten. Mies laittaa kädet mun ympärille hartioilta.
Tai sitten mies nostaa syliin, kiedon jalat sen ympärille ja laitan kädet kaulan ympärille, mies pitää kiinni milloin mistäkin.
[/quote]
Ja pituuseroa reilut 45cm, painoeroa varmaan ~70kg (mies painavampi :D)

Vierailija
10/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, alkoi tehdä mieli pientä naista

Vierailija
11/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin painan pään rintaa vasten. Tai sitten nousen varpailleni ja mies vähän kumartuu ja saan kädet juuri ja juuri hänen kaulansa ympäri. Minusta on ihanaa myös seistä miehen kainalossa, kun olkapääni mahtuu hänen kätensä alle kunnolla. Ex oli lhyempi ja minä en mahtunut hänen kainaloonsa. Pituusuunnassa siis. 

Vierailija
12/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija lähtee kiipeämään housunlahjetta pitkin ylös ja nousee niin ylös, että seisoo vyön päällä. Tästä sitten halaillaan.

Vierailija
13/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet vyötärön ympäri kainaloiden alta, mies sitten siitä jostain ympäriltä. Halaushan on vielä helppoa, kovin pitkiä suutelosessioita ei voi seisaallaan tehdä, kun "kallon terävät luut leikkaa ydinjatkeen poikki".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan