Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti luopui lapsistaan, että pääsi pois helvetistä?!

Vierailija
29.01.2015 |

http://www.iltalehti.fi/perhe/2015012719096247_pr.shtml

Anteeksi, mutta minusta tuo tarina on todella outo.

Hullu väkivaltainen mies vain sormiaan napsauttamalla saa lasten huoltajuuden ja naiselle ei jää muuta keinoa kuin luopua lapsista ja jättää heidät oireilemaan isälle?

En ole tietysti kirjaa lukenut, mutta mikäli se ei olennaisesti avaa tätä arvoitusta, niin miten se voi mennä noin?

Joo, en ole elänyt väkivaltaisessa suhteessa, mutta monet tutut on. Koskaan en ole vielä kuullut, että ihan täysipäinen äiti vain jättää lapsensa, että pääsee itse pois?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä jättäisin.

Vierailija
2/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan, että ymmärrän tottakai, että äidin täytyi päästä pois, mutta miten lapset saatettiin määrätä isälle? Se minua hämmästyttää.

Siis jos nuo ovat faktat. Onko viranomaiset noin helposti huijattavissa?

Minua nyt jostain syystä vaivaa tämä tarina kovasti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millainen äiti jättää lapset helvettiin ja luikkii itse turvaan??

Vierailija
4/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saanut ja rikkonut lähestymiskieltoa, käyttäytynyt järjettömän vakivaltaisesti useampaa asiaan liittyvää ihmistä kohtaan ja sitten vain "toimittanut oikeuteen paperin", jolla sai kaiken pyyhittyä pois?

What?!

Vierailija
5/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään oikein usko että jos mies todella olisi tuollainen niin huoltajuus myönnettäisiin. Noin pitkän huoltajuusriidan aikana olisi myös lastensuojelu tehnyt olosuhdeselvityksen enkä usko että sekään olisi tukenut isän huoltajuutta jos totuus olisi tuo mitä nainen kertoo. 

Vierailija
6/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa netistä "voiko isäkin olla hyvä lapsen huoltaja", siinä sosiaalityöntekijä puolustelee väkivaltaisenkin isän lähihuoltajuutta.

Itselläkin on kokemusta ettei sossua isän väkivalta äitiä kohtaan kiinnosta. Olosuhdeselvitystä tehtiin vain äidin osalta, ja mt-ongelmaiseksi todettua (niitäkin on monenasteisia) äitiä ei tule kukaan koskaan kuuntelemaan.

Minä pidän kädet ristissä ettei mitään vakavampaa tapahdu kun pinna katkeaa, eikä tule uusia Eerikoita.

Vierailija
7/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te täällä ihmettelette? Narsisti saa kaiken puolelleen, joko uskotte?

Vierailija
8/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:43"]http://www.iltalehti.fi/perhe/2015012719096247_pr.shtml

Anteeksi, mutta minusta tuo tarina on todella outo.

Hullu väkivaltainen mies vain sormiaan napsauttamalla saa lasten huoltajuuden ja naiselle ei jää muuta keinoa kuin luopua lapsista ja jättää heidät oireilemaan isälle?

En ole tietysti kirjaa lukenut, mutta mikäli se ei olennaisesti avaa tätä arvoitusta, niin miten se voi mennä noin?

Joo, en ole elänyt väkivaltaisessa suhteessa, mutta monet tutut on. Koskaan en ole vielä kuullut, että ihan täysipäinen äiti vain jättää lapsensa, että pääsee itse pois?
[/quote]
Mä tavallaan tunnen tuon naisen, siis olen seurannut pari vuotta (ellei kolmekin) hänen elämäänsä. En voi väittää, että hänen kertomuksensa olisi 100% totta, mutta hyvin johdonmukaisesti hän on elämäänsä kuvannut. Emme ole tekemisissä enää.

Vierailija
9/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä lapsista ainakin toinen muutti hänen luokseen. Sittemmin hän sai uuden miehen kanssa lapsen.

Vierailija
10/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, siis tarkoitatko ettet tiedä onko kaikki totta, vai, että tiedät, ettei kaikki ole ihan totta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä