Te toimistosta!
Joudumme ilmoittautumaan mieheni kanssa molemmat tyottomiksi ekaa kertaa elamassa. (Oikeasti kova kolaus molempien itsetunnolle, joten kiitos ei *ittuilua). Toivomme saavamme tyomarkkinatukea koska olemme olleet ulkomailla useita vuosia ja nainollen tyohistoria suomessa ei tayty. Osaako kukaan neuvoa meita asian kanssa, esim kokemuksia ja kauan ensimmaisen tuen saamisessa kestaa? Voiko te toimisto evata hakemuksen? Meilla on lisaksi vauva mutta molemmat haluamme tyoelamaan takaisin ja vauva/lapsi menisi hoitoon toiden loytyessa, joten kasittaakseni voimme molemmat saada tyomarkkinatukea?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on asumistukihakemus kelassa parhaillaan. Kela ilmoitti käsittelyssä menevän 19-20 päivää kun olen toimittanut tarvittavat liitteet.
Työttömyyspäivärahan saamiseen meni noin viikko hakemuksesta.Ihan mielenkiinnosta kyselen, miksi joudut hakemaan asumistukea ja tyottomyyspaivarahaa? Minua kiinnostaa muiden ihmisten kohtalot ja elamat, en tuomitse :D
Olen elänyt viime vuodet pätkätöiden varassa ja tästä johtuen ansiosidonnainen loppui ja jouduin vaihtamaan kelan työttömyyspäivärahaan.
Toivon etta loydat kokoaikatyon mieluiselta tyonantajalta pian!
Vaikutat kyllä niin mukavalta ihmiseltä, että pukin on pakko muistaa sua isolla lahjasäkillä. 😸
Toivon etta loydat kokoaikatyon mieluiselta tyonantajalta pian!