Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pino:kosmetiikkaa, vitamiinit yms. jotka oikeasti toimivat

Vierailija
29.01.2015 |

Ei mainostajille!

Kerro mikä tuote on oikeasti toiminut. Tekeekö biotiini turkista kiiltävämmän? Mikä antiperspirantti oikeasti pitää kainalot 100% kuivina? Onko olemassa itseruskettavaa joka ei tekisi ihosta oranssia?

Tänne vain objektiivisesti havaittuja muutoksia. Ei siis mitään, että "musta tuntui, että..." tai "pidin tästä hiusväristä koska se ei haissut ammoniakille" (ketä kiinnostaa miltä hiusväri haisee?).

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acon apteissa myytävät antiperspirantit oikeasti toimivat. Niillä oli ennen jopa 72h:n dödö mutta se on poistunut valikoimasta mutta se 48h:n on ihan yhtä hyvä. Ja sanon tämän ihmisenä joka hikoilee kuin pieni sika.

Vierailija
2/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio-oil korjaa kuivat läikät naamassa ja kropassa. Lumenen sensitive kasvonaamio kosteuttaa ympäri vuoden. Kevyen oloinen, jätän yöksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revitalash-ripsienkasvatusaine, toimii!

Vierailija
4/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi lorealin ihonpuhdistusöljy. Miracle jotain. Ottaa kaiken meikin, huuhtoutuu helposti eikä jää öljyiseksi. 7€

Vierailija
5/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tietää toimivan kuivashampoon niin please kertokaa :D

Vierailija
6/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldwellin Dual Senses 60 Second Treatment, paksuille ja karheille hiuksille toimii täydellisesti.

Vierailija
7/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meikä fiksuna veti teininä eläimille tarkoitettua biotiinia. Turkki tosiaan kiilsi ja hiukset kasvoi, samoin myös muut karvat :D aloin näyttämään siltä että olen myynyt verotonta pitsaa ja kebua viimeiset 20v.

Kookosöljy on mun ihmeaine, pelasti ihon! Ennen oli ikävän kuiva ja "näppyinen", öljyilyn aloittamisen jälkeen olen ihanan pehmeä ja tasainen, itsekkin tykkään välillä vaan hipeltää reisiä kun on niin mukavan tuntoiset.

Vierailija
8/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:31"]Jos joku tietää toimivan kuivashampoon niin please kertokaa :D
[/quote]
Herbinan hajusteeton kuivashampoo, metallin värinen purkki ja vihreä teksti/kuva. Ei haise pistävälle niinkuin muut kuivashampiit, joten ei tule sellaista tukehtumisen tunnetta kun sitä käyttää.

Vierailija
9/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:31"]Jos joku tietää toimivan kuivashampoon niin please kertokaa :D [/quote] Herbinan hajusteeton kuivashampoo, metallin värinen purkki ja vihreä teksti/kuva. Ei haise pistävälle niinkuin muut kuivashampiit, joten ei tule sellaista tukehtumisen tunnetta kun sitä käyttää.

[/quote]

Jee kiitos, kokeilen! t. 6

Vierailija
10/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi lorealin ihonpuhdistusöljy. Miracle jotain. Ottaa kaiken meikin, huuhtoutuu helposti eikä jää öljyiseksi. 7€

Mulla kans käytössä,mutta olen käsittänyt että sillä ja vanulapulla pyyhitään iho eikä huuhdella vedellä?

Vierailija
11/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:24"]

Mulla kans käytössä,mutta olen käsittänyt että sillä ja vanulapulla pyyhitään iho eikä huuhdella vedellä?

[/quote] No kyllä siinä putelissa lukee, että huuhdellaan vedellä, eli lue käyttöohjeet :)

Vierailija
12/13 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuden värinen kajal (oon ihan koukussa) saa silmät suuremman ja terveen näköisiksi. Isadora merkkinen minulla. Lorealin puhdistusöljy on hyvää. Maximum protect rexona deodorantti tosi hyvää.

Vierailija
13/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan