Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttaa kaveri joka ei mielestään ole ikinä väärässä

Vierailija
29.01.2015 |

eikä ikinä voi "myöntää tappiotaan" vaikka hänet myös osoitettaisiin vääräksi :D pari esimerkkiä:

Puhuimme uudesta Lanttila-kirppiksestä Vantaalla:
Kaveri: Ootko käyny siellä uudessa Lanttilassa, sehän on ihan siinä Jumbon vieressä.
Minä: Eilen just kävin, ihan kiva oli. Ei kyllä oo ihan Jumbon vieressä, vähän hankala päästä julkisilla.
K: Sehän on parin sadan metrin päässä Jumbosta.
M: No on siitä itseasiassa yli kilsa, kävelin sitä matkaa melkein 20 minuuttia.
K: Ei ole mahdollista, katsoin netistä karttaa.
M: ??!!

Minä olen joskus nuoruudessani käynyt kampaajakoulun.
K: Kävin eilen kampaajalla, ihanaa kun alkaa taas tukkaa kasvaa nopeammin kun vähän leikattiin.
M: Kivat hiukset tuli kyllä. Mutta leikkaaminen ei kyllä vaikuta kasvunopeuteen, hiukset saattaa toki näyttää paksummilta.
K: Kyllä ne kasvaa nopeammin, mun kampaaja sano niin.M: ...

Ja näitä tulee melkein joka keskustelussa. En yleensä ole mikään vastaanvänkääjä mutta tää kaveri on niin rasittava että tahallaan korjailen häntä :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, noita on paljon! Ne on tosi rasittavia. Luulee tietävänsä kaiken kaikesta. Mulla oli kans yksi joka profiloi mun poikaystävän ainoastaan parin lauseen perusteella, mitä olin siitä kertonut. Oli sitten jo valmis tuomitsemaan meidän suhteen, vaikkei ollut edes tavannut sitä. Pieleen meni kyllä se profilointi! :D Ja omaa suhdettaan hehkuttaa taukoamatta, vaikka itse kuolaa tissit tyrkyllä joka toisen miehen perään. On niin syvällistä ja tosi rakkautta!

Vierailija
2/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:08"]tahallaan korjailen häntä :D

[/quote]

Melkoinen beserwisseri näytät olevan itsekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:08"]tahallaan korjailen häntä :D

[/quote]

Melkoinen beserwisseri näytät olevan itsekin
[/quote]

No ehkä nyt omista asioistaan tietää.

Vierailija
4/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan annan olla. Noita ihmisiä riittää. Yksi vanhemmistani oli tuollainen. Ei korjaaminen mitään auttanut, kun ei toinen uskonut. Parempi vaan nyökytellä ja huolehtia omat asiansa miten parhaaksi näkee.

Vierailija
5/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHmisiä ärsyttää toisissa juuri ne samat piirteet, joihin heillä itselläänkin on taipumus =). Mutta tiedän, kyllä muakin ärsyttää tuollaiset ja yksi työkaveri on just sellainen ("ihan varmasti ruususuola on terveellistä, siitä saa kaikki mineraalitkin eikä se nosta verenpainetta, kun se on ihan luonnontuote..."). Tosin tunnustan, että mussa itsessäni on vähän besserwisseriä myös.

Vierailija
6/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:08"]tahallaan korjailen häntä :D [/quote]   Melkoinen beserwisseri näytät olevan itsekin [/quote] No ehkä nyt omista asioistaan tietää.

[/quote]

jees ja kaikki maailman asiat kuten kaverin hiusten kasvu ja ainoa mahdollinen reitti kirpparille ovat sun asioitasi.

Vierailija
7/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:08"]tahallaan korjailen häntä :D [/quote]   Melkoinen beserwisseri näytät olevan itsekin [/quote] No ehkä nyt omista asioistaan tietää.

[/quote]

jees ja kaikki maailman asiat kuten kaverin hiusten kasvu ja ainoa mahdollinen reitti kirpparille ovat sun asioitasi.
[/quote]
Luulisi, että kampaaja tietää hiuksista. Ja luulisi, että tietää, missä kirppari on, kun on kerran käynyt siellä. Kumpikin pitää muuten paikkansa. Ap on oikeassa. T. Helsinkiläinen joka ei ole kampaaja

Vierailija
8/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:41"]

[/quote]

[/quote]

Hahah, ootko tuo mun kaveri? En tietenkään korjaile asioista joista en tiedä :D siksi esimerkitkin olivat asioita jotka tiedän satavarmasti. -ap

Vierailija
9/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ihmistyyppi. HYVIN yleinen fraasi näiltä tyypeiltä on juuri tuo "ei kun kyllä mä oon oikeessa, luin netistä että se on niinku mä sanon!!"

Vierailija
10/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, itse noudatan sellaista linjaa, että kyseiseen ihmistyyppiin törmättyäni ikäänkuin unohdan hänen olemassaolonsa kokonaan. Minä en kysy häneltä mitään, enkä kommentoi tai huomioi hänen jutusteluaan mitenkään joukossa. Yksin ollessa kierrän kaukaa. Elämä on liian lyhyt vietettäväksi jonkun besserwisserin sylkykuppina.

Vierailija
11/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:55"]

Tuttu ihmistyyppi. HYVIN yleinen fraasi näiltä tyypeiltä on juuri tuo "ei kun kyllä mä oon oikeessa, luin netistä että se on niinku mä sanon!!"

[/quote]

Joo, ja sitten kun lyö faktat todisteineen pöytään niin silti vängätään vastaan.

Huippuperustelu: Niin se vaan ON! (Myös palstamammojen suosikki piste väittelyn päätteeksi.)

Vierailija
12/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ärsyttävämpää, kun sama ominaisuus yhdistyy herkkään ihmiseen --> "Minä olen niin hyvä ystävä, miten kehtasit minua noin loukata" ja koskaan ei pyydä anteeksi, näe sitä että itse on loukannut.

Vierailija
13/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon hiusjuttuun on pakko kyl sanoa että kyllä ittellä hiukset kasvaa nopeammin kun ne on leikattu. Se pysähtyy tohon tiettyyn pisteeseen(kylläkin siksi varmasti kun suoristan näitä melkein joka päivä).
Ei välttämättä kaikilla kasva mutta mulla ainakin

Vierailija
14/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:44"]IHmisiä ärsyttää toisissa juuri ne samat piirteet, joihin heillä itselläänkin on taipumus =). Mutta tiedän, kyllä muakin ärsyttää tuollaiset ja yksi työkaveri on just sellainen ("ihan varmasti ruususuola on terveellistä, siitä saa kaikki mineraalitkin eikä se nosta verenpainetta, kun se on ihan luonnontuote..."). Tosin tunnustan, että mussa itsessäni on vähän besserwisseriä myös.
[/quote]

Tota, jos ruususuola nyt vaan on tehnyt hyvää työkaverillesi. Mä voin kertoa itse kokemuksesta, en vänkää netistä luetun perusteella, mutta mua ruususuola ei turvota niin kuin tavallinen suola vaan poistaa turvotusta. Tekee myös piristävän ja hyvän olon. Juon sitä teelusikallisen aamuisin lasilliseen vettä sekoitettuna ja muutenkin käytän ruoassa. Verenpaineeni on 104/98 ja natrium 137 eli viitearvojen alarajalla.

Vierailija
15/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:19"]

Tohon hiusjuttuun on pakko kyl sanoa että kyllä ittellä hiukset kasvaa nopeammin kun ne on leikattu. Se pysähtyy tohon tiettyyn pisteeseen(kylläkin siksi varmasti kun suoristan näitä melkein joka päivä). Ei välttämättä kaikilla kasva mutta mulla ainakin

[/quote]'

Kasvamista ei voi nopeuttaa, sillä hius on kuollutta ainetta. Hiustuppi ei tiedä, onko latva leikattu vai ei. Leikkaaminen toki kannattaa hiusten kunnon ja esteettisyyden vuoksi, mutta se ei saa niitä kasvamaan mitenkään eri tavalla.

Vierailija
16/16 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:19"]

Tohon hiusjuttuun on pakko kyl sanoa että kyllä ittellä hiukset kasvaa nopeammin kun ne on leikattu. Se pysähtyy tohon tiettyyn pisteeseen(kylläkin siksi varmasti kun suoristan näitä melkein joka päivä). Ei välttämättä kaikilla kasva mutta mulla ainakin

[/quote]

Sulla kasvaa tietyn pituisia hiuksia. Osa hiuksista ei ole vielä saavuttanut täyttä mittaansa ja kasvavat tietyllä nopeudella, mitä et kuitenkaan huomaa pidempien hiuksien seasta, osa on saavuttanut täyden mittansa, eivät kasva enää ja putoavat seuraavaksi pois. Susta tuntuu että hiusten kasvu on hidasta, tai pysähtynyt kun maksimimittaista pidempiä hiuksia ei tule, eli latvamitta pysyy samana.

Sitten kun hiukset leikataan, ne joilla on kasvua jäljellä jatkavat samaan tahtiin kuin ennenkin mutta nyt näet sen kasvun kun ne kasvavat yhtäaikaa eivätkä ole pidempien hiusten peitossa.