Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro miten sinulla on mahdollisuus palstailla juuri nyt?

Vierailija
29.01.2015 |

Täällä keskimmäinen nukkuu ja vauva touhuaa omiaan tuossa lattialla. Esikoinen järjestelee peliä mitä juuri pelattiin. Mies vielä töissä, perunat pitäisi kohta kuoria, liha on ollut aamusta asti uunissa. :)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kuukauden talviloma. Päivä on touhuttu lasten kanssa, ja nyt on hetki omaa aikaa, kohta ruuan laittoon.

Vierailija
2/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva touhuu omiaan. Liikaakin aikaa palstailla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti :). Nuorimmainen nukkuu ja toiset leikkii.

Vierailija
4/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan työttömänä kotona, turha on mihinkään töihin mennä, kun naiset ovat niin pinnallisia kusipäitä ettei niille tälläinen tavallinen mies kelpaa. Pärjään yksin vallan mainiosti pelkillä tuillakin.

Vierailija
5/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä hiljainen hetki. Odottelen materiaalia saapuvaksi, ja koska työskentelen tietokoneella, olen tässä odottelemassa.

Vierailija
6/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin töistä, ja lapsettomana voin tehdä mitä haluan.

Juuri nyt en jaksa tehdä muuta. Katsotaan nokosten jälkeen tilannetta uudestaan. :)

Vierailija
7/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äitiyslomalla, vauva ei syntynyt vielä. Juon teetä, pojat 4v ja 7v rakentaa legoilla. Vartin päästä pitää kyllä koko porukan singota liikkeelle mun harrastusmenoon (siellä on leikkipaikka lapsille), eilinen ruoka on jo pakattu rasiaan mukaan eli eikun vaan takit ja kengät päälle ja menoks sitten, on niin lauha kelikin ettei pukemiseen tarvii aikaa.

Vierailija
8/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:07"]

Makaan työttömänä kotona, turha on mihinkään töihin mennä, kun naiset ovat niin pinnallisia kusipäitä ettei niille tälläinen tavallinen mies kelpaa. Pärjään yksin vallan mainiosti pelkillä tuillakin.

[/quote]

Joo, mitä sitä mitään yrittämään, koska naiset on... Minä taas en viitsi lopettaa ryypiskelyä ja kohentaa kuntoani, koska miehe on kaikki pinnallisia kusipäitä. Hyvä yhtälö tässä, kehitys kehittyy!

Mitäpä jos tutustuisit naisiin IRL ja lopettaisit anonyymillä keskustelupalstalla riidan haastamisen?

Vierailija
9/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain just vauvan nukkumaan :)

Vierailija
10/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tänään töistä vapaata. Mies on töissä vielä, tulee kohta varmaan kotiin ellei lähde pelaamaan. Heräsin vasta puoliltapäivin ja sen jälkeen olen vain makaillut, katsellut elokuvia ja surffaillut netissä. :)

Vierailija
11/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:07"]

[/quote]

Joo, mitä sitä mitään yrittämään, koska naiset on... Minä taas en viitsi lopettaa ryypiskelyä ja kohentaa kuntoani, koska miehe on kaikki pinnallisia kusipäitä. Hyvä yhtälö tässä, kehitys kehittyy!

Mitäpä jos tutustuisit naisiin IRL ja lopettaisit anonyymillä keskustelupalstalla riidan haastamisen?

[/quote]

Ei niihin pääse tutustumaan, kun pitäisi olla joku komea rikas supermies, että oisivat kiinnostuneita tutustumaan.

Vierailija
12/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairausloma. Ei pääse oikein liikkumaan. Jämähdin tänne. Voi apua! Kohta tarvitsen varmasti jotain mielialalääkkeitäkin...

Vierailija
13/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja lapset on jo aikuisia. Yleensäkin teen ihan mitä huvittaa sen mukaan miten kunto antaa myöten.

Vierailija
14/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luennolla, jossa pakollinen läsnäolo eikä aihe kiinnosta.

Vierailija
15/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yötyö, lapseni ovat koulubussissa vielä

Vierailija
16/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kotona vapaana ammattilaisena.

Vierailija
17/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvitunti. Vielä kolme tuntia kymmenestä kärsittävänä..

Vierailija
18/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkivapaa. Lapset katsoo pokemonia. Hetki täällä ennen pyykkisavottaa.

Vierailija
19/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset alkoi. Palstailen puhelimella kaksinkerroin naama irveessä. En nyt mihinkään parempaankaan pysty keskittymään. Aloitan opiskelun, kun tää kipu loppuu

Vierailija
20/43 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslomalla. Ja vauva nukkuu täälläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän