MIKSI otin laksatiiveja aamulla!?!
Neljättä päivää ummetusta, eikä mikään auttanut. Kaivoin monta vuotta vanhan laksatiivilääkkeen aamulla lääkekaapista ja luin, että vaikutus alkaa noin 12 tunnin päästä.
No minähän vetäisin sen aamulla seitsemältä huiviin ja kuvittelin saavani helpotusta illalla kotona. No, puolenpäivän jälkeen töissä juoksin vessaan ja sen jälkeen olen tehnyt töitä läppärillä vessassa istuen. Kaikki tulee ulos vetenä. En voi edes kotiin lähteä.
Eipä enää ummeta!
Kommentit (8)
Ööö ota perunajauhoja tai imodium jos alkaa tuntuu liian tuskaselta
Tuosta tuli mieleen oma liekkisiipikokemus. Olin kaverilla kylässä ja jaettiin pussillinen liekkisiipiä. Kotimatkalla alkoi suolta kouristelemaan. Yritin mennä puolijuoksua mutta siitä se vain paheni. Lopulta en pystynyt estämään ja housuun tuli. Onneksi olin melkein kotona ja syrjäpolulla. Ei ollut mukava tunne kävellä vellit farkuissa kotiin.
Minä heräsin eilenaamulla siihen, että tuli löysät housuun. Pieraisin puoliunessa ja sitten havahduinkin lämmön tunteeseen housuissa. Sen jälkeen istuin pöntöllä pariin otteeseen ja oksensin myös. Vatsatauti.
Öh..
Jaa. Minä tässä mietin voisinko juoda sitruunamehua kun se poistaa turvotusta kun illalla on menoa, mutta se on joskus myös ripuloittanut.
Onneksi tänään ei ole menoa mihinkään, eikä varsinkaan mitään videoneuvotteluja kesken päivän.
Aivan hirvittävä kipu aina välillä, kuin synnyttämässä olisi. Niiltä ajoilta se laksatiivikin todennäköisesti on ja nuorin lapsi on jo seitsemän. Apua, milloin tämä loppuu!!!
Ap
Nyt alkaa helpottaa. Lähdin kotiin. Tosi heikko olo.
Ap