Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Plussasin mutta rinnat on ihan normaalit

Vierailija
29.01.2015 |

ehkäisy jätettiin tammikuun eka päivä pois ja tänään pitäs menkkojen alkaa ja malttamattomana tein raskaustestin joka osoittautui positiiviseksi :)
Mut mulla ei oo mitään raskausoireita. Ei siis yhtään mitään muuta kuin et väsyttää ehkä normaalia enemmän mut esim rintoihin ei satu vaikka kuinka puristelis ja pomppis.
muita kohtalontovereita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia tai ei uskota!

Vierailija
2/8 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niistä rinnoista, ei raskaustestistä.

T. 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap! Mulla alkoi edelliset kuukautiset 30.12 ja eilen plussasin :) ja mullakaan ei ole rinnat kipeät. Kolmisen päivää oli alavatsalla lievää jomotusta mutta tänään ei ollut enää sitäkään.

Vierailija
4/8 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla oireita? Ei mulla oo ikinä ollu mitään oireita kun oon ollu raskaana. Ekasta oli veristä vuotoa rv 7 ja huono olo 2pv. Mut muuten täysin oireettomia kaikki kolme raskautta.

Vierailija
5/8 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/8 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vähän typerä? :D ikää 15v? Missä on sanottu että kaikilla raskaanaolevilla on rinnat alusta saakka kipeät?

Toisilla ei oo koko raskausaikana mitään oireita.

Vierailija
7/8 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut. Ihanaa, saatte vauvan! Toivottavasti kaikki sujuu hienosti. Erilaisia tuntemuksia voi tulla myöhemmin. Minulla voimaikkaimmin viikoillla 6 - 13 ja aivan lopussa. 

Vierailija
8/8 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisethan huomaa koko raskauden vasta synnytyksessä... Turha miettiä liikaa oireita, onnea vauvasta!