Plussasin mutta rinnat on ihan normaalit
ehkäisy jätettiin tammikuun eka päivä pois ja tänään pitäs menkkojen alkaa ja malttamattomana tein raskaustestin joka osoittautui positiiviseksi :)
Mut mulla ei oo mitään raskausoireita. Ei siis yhtään mitään muuta kuin et väsyttää ehkä normaalia enemmän mut esim rintoihin ei satu vaikka kuinka puristelis ja pomppis.
muita kohtalontovereita?
Kommentit (8)
Siis niistä rinnoista, ei raskaustestistä.
T. 7
Moi ap! Mulla alkoi edelliset kuukautiset 30.12 ja eilen plussasin :) ja mullakaan ei ole rinnat kipeät. Kolmisen päivää oli alavatsalla lievää jomotusta mutta tänään ei ollut enää sitäkään.
Miksi pitäisi olla oireita? Ei mulla oo ikinä ollu mitään oireita kun oon ollu raskaana. Ekasta oli veristä vuotoa rv 7 ja huono olo 2pv. Mut muuten täysin oireettomia kaikki kolme raskautta.
Ootko vähän typerä? :D ikää 15v? Missä on sanottu että kaikilla raskaanaolevilla on rinnat alusta saakka kipeät?
Toisilla ei oo koko raskausaikana mitään oireita.
Lämpimät onnittelut. Ihanaa, saatte vauvan! Toivottavasti kaikki sujuu hienosti. Erilaisia tuntemuksia voi tulla myöhemmin. Minulla voimaikkaimmin viikoillla 6 - 13 ja aivan lopussa.
Toisethan huomaa koko raskauden vasta synnytyksessä... Turha miettiä liikaa oireita, onnea vauvasta!
Kuvia tai ei uskota!